تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافتشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (Log Book)
نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند
، سمیه رحمانی
، شیوا رستمی
، بشری وهابی
، مبین حسینی
، دائم روشنی
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان