مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
یکشنبه 16 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 15 -
نقد مقاله:راهکارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی
ص. 285-281
فرشته عراقیان مجرد
،
حمید صالحینیا
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(7077 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2830 دریافت)
اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده
ص. 280-277
سید علیرضا جوادی نیا
*
چکیده
(5393 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2417 دریافت)
تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافتشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 276-269
روشنک ابوترابی
،
بتول هاشمی بنی
،
مرضیه عسکری مقدم
*
،
عباس قاری علویجه
چکیده
(5673 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1841 دریافت)
مشکلات شایع در رفرنسنویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی
ص. 268-266
حبیباله رضایی
*
،
آزاده داوریپور
چکیده
(16208 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4072 دریافت)
رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟
ص. 265-263
رضا بهنامفر
*
،
اعظم راستی
چکیده
(30784 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5815 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال
ص. 262-251
مریم خاندان
*
،
عصمت نوحی
،
سکینه سبزواری
چکیده
(5809 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2493 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(340 دریافت)
رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران
ص. 250-240
محمد حسین عباس نژاد
،
علی مهداد
*
،
محمد اسدپور
چکیده
(5497 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2611 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(286 دریافت)
راهکارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأتعلمی دانشکده پزشکی مشهد
ص. 239-227
حسین کریمی مونقی
،
فیروزه مجیدی
*
،
عباس مکارم
،
علی عمادزاده
،
علی شعیبی
چکیده
(6750 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2709 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(332 دریافت)
نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی
ص. 226-215
علی اکبر عجم
*
چکیده
(5497 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2490 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(331 دریافت)
آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیتهای بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 214-205
علی عمادزاده
،
سمیه علیزاده
*
،
حسین کریمی مونقی
،
لیدا جراحی
چکیده
(4981 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1779 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(241 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
ص. 204-192
حبیب اله رضایی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(14765 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(29095 دریافت)
ارزیابی یک درس در دو نوع ورودی دولتی و خودگردان
ص. 191-189
مهدی نعمت بخش
*
چکیده
(4721 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1963 دریافت)
نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری
ص. 188-181
علیرضا یوسفی
،
سعید ولی
*
چکیده
(4565 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2353 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(221 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (Log Book)
ص. 180-170
مرضیه اسدی لاری
،
زینب مشفقی
*
،
سیده مرضیه شهپری
،
فردوس محمد علیان
چکیده
(6251 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3375 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(379 دریافت)
نقش تعللورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
ص. 169-160
مسلم عباسی
،
شهریار درگاهی
،
ذبیح پیرانی
*
،
فرزانه بنیادی
چکیده
(12527 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4938 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(640 دریافت)
راهکارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی
ص. 159-146
حشمت اله حیدری
،
شهین رئوفی
،
عزیز کامران
*
چکیده
(5099 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4074 دریافت)
تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی
ص. 145-134
حسین صمدی میارکلائی
*
،
حمزه صمدی میارکلایی
،
حسنعلی آقاجانی
چکیده
(5446 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2475 دریافت)
|
پرسشنامه تحقیق [DOC]
(294 دریافت)
نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند
ص. 133-129
مرتضی عرب زوزنی
*
چکیده
(8087 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3297 دریافت)
آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده
ص. 128-126
حسین کریمی مونقی
،
طیبه پورغزنین
*
چکیده
(6367 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2957 دریافت)
نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمونهای آماری در مطالعات مداخلهای
ص. 125-124
سلمان خزایی
،
عبدالله محمدیان هفشجانی
،
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(7635 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3052 دریافت)
نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارشدهی مطالعات مداخلهای
ص. 123-122
سلمان خزایی
،
عبدالله محمدیان هفشجانی
،
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(5216 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2306 دریافت)
عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 121-111
احمد وهابی
*
،
سمیه رحمانی
،
شیوا رستمی
،
بشری وهابی
،
مبین حسینی
،
دائم روشنی
چکیده
(7545 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3684 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(426 دریافت)
ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی
ص. 110-98
سمیه محمدی
،
مریم تولیت
،
مصطفی روشن زاده
*
چکیده
(6520 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2934 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(462 دریافت)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی
ص. 97-89
میترا خوبی
،
مجید احمدی هدایت
*
،
نورالدین محمدی
،
سرور پرویزی
،
حمید حقانی
،
فاطمه ایزدی بیدانی
چکیده
(7196 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3446 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(495 دریافت)
ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان
ص. 88-79
زهرا تیموری جروکانی
،
وحید عشوریون
*
،
سارا مظفرپور
،
سلیمه سیروس
چکیده
(6416 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2888 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(296 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
ص. 78-67
سجاد سعادت
*
،
فرهاد اصغری
،
رضوان السادات جزایری
چکیده
(14975 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9487 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(807 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS