[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 3 - ( 3-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه مدل‌های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون‌های تخصصی ورود به دوره‌های کارورزی رشته پزشکی ص. 178-167
[English Abstract] هادی عباسی، محمدرضا فلسفی‌نژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده (12767 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1779 دریافت)  
XML جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدل‌ها ص. 187-179
[English Abstract] خدیجه نصیریانی، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده (14888 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2415 دریافت)  
XML ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا ص. 200-190
[English Abstract] زهره ماکولاتی، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده (16123 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2284 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (550 دریافت)
XML مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروس‎‎فیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ص. 211-201
[English Abstract] مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی
چکیده (13464 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1666 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (432 دریافت)
XML آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان ص. 220-212
[English Abstract] مجید اکبری، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده (17253 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3033 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOC]  (551 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه2 [DOC]  (488 دریافت)
XML موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت ص. 232-221
[English Abstract] پروانه اباذری، زهره ونکی، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده (15288 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2384 دریافت)  
XML کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ص. 243-233
[English Abstract] مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده (15071 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2241 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (579 دریافت)
XML استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات ص. 253-244
[English Abstract] مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده (13090 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2201 دریافت)  
XML آیا نتایج مطالعات مداخله‌ای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟ ص. 256-254
[English Abstract] حمید صالحی نیا، سعید دشتی
چکیده (11348 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1471 دریافت)  
XML آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه ص. 259-257
[English Abstract] محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان
چکیده (12526 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1667 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 55 queries by YEKTAWEB 4343