مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 15 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 13، شماره 3 - ( 3-1392 )
آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه
ص. 259-257
محمد هادی نورایی
،
روشنک ابوترابی
،
مریم آویژگان
*
چکیده
(13848 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2182 دریافت)
آیا نتایج مطالعات مداخلهای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟
ص. 256-254
حمید صالحی نیا
*
،
سعید دشتی
چکیده
(12570 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2472 دریافت)
استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات
ص. 253-244
مهدی کاهویی
،
حسن بابامحمدی
*
،
سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده
(14587 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2700 دریافت)
کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفهای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانشآموختگان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
ص. 243-233
مهدی محمدی
*
،
رضا ناصری جهرمی
،
هاجر معینی شهرکی
،
نفیسه مهربانیان
چکیده
(16753 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2929 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(650 دریافت)
موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت
ص. 232-221
پروانه اباذری
،
زهره ونکی
*
،
عیسی محمدی
،
مسعود امینی
چکیده
(16992 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3729 دریافت)
آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان
ص. 220-212
مجید اکبری
*
،
رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده
(19632 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5326 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(632 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه2 [DOC]
(563 دریافت)
مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروسفیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
ص. 211-201
مجید ولیزاده
،
نورالدین موسوی نسب
،
اکرم احمدی
،
علی رستمی
*
چکیده
(14861 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3387 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(510 دریافت)
ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا
ص. 200-190
زهره ماکولاتی
*
،
مجید نقدی
،
محمدمهدی نقی زاده جهرمی
،
محبوبه بهار
چکیده
(17793 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4139 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(616 دریافت)
جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدلها
ص. 187-179
خدیجه نصیریانی
*
،
طاهره سلیمی
،
حمیده دهقانی
چکیده
(16515 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3243 دریافت)
مقایسه مدلهای کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمونهای تخصصی ورود به دورههای کارورزی رشته پزشکی
ص. 178-167
هادی عباسی
*
،
محمدرضا فلسفینژاد
،
علی دلاور
،
نورعلی فرخی
،
محمدعلی محققی
چکیده
(14376 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3125 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS