ارتباط مدیریت زمان با موفقیت تحصیلی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز
تاثیر استفاده از«بیمار استاندارد» بر ارتقای مهارت «گرفتن شرححال» دانشجویان دوره مقدمات پزشکی بالینی
تاثیر تدریس به روش سخنرانی و سخنرانی همراه با یادگیری مبتنی بر مساله بر خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد نجفآباد سال 88-87
بررسی میزان رضایتمندی کارورزان از وضعیت آموزشی بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز طی سال تحصیلی 87-86
همخوانی نمره ارزشیابی استاد توسط دانشجویان با نمره خودارزیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز سال 1387
ارزشیابی آموزش سبک زندگی سالم به نوجوانان به طور مستقیم، از طریق والدین و مربیان به کمک مدل ارزشیابی CIPP
، زیبا فرجزادگان
، بهزاد شمس
، رویا کلیشادی
، غلامرضا شریفیراد
، مینا عسگری
، مریم خیرمند