Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 13, Number 10 (2014-1)


Medical and Dental Students' Learning and Study Strategies in Shahed University
راهبردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شاهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Feedback in Clinical Education: Concept, Barriers, and Strategies
بازخورد در آموزش بالینی: بسط مفهوم، موانع و راه‌کارها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship of Study and Learning approaches with Students’ Academic Achievement in Rafsanjan University of Medical Sciences
ارتباط بین رویکردهای یادگیری و مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Bandar Abbas Medical School's Educational Environment before and after the Implementing an Integrated Physiopathology Curriculum: Students’ Viewpoints
مقایسه محیط آموزشی دانشکده پزشکی بندرعباس قبل و بعد از اجرای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Cooperation of Supervisor, Co-Supervisor, and Statistical Advisor with Thesis and Dissertations in Tehran University of Medical Sciences: Postgraduates’ Viewpoints
نظرات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد میزان مشارکت اساتید راهنما، مشاور و مشاور آمار در پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Achievement Goals Orientation and Self-Regulation on Predicting College Students’ Academic Performance
نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت و خودتنظیم‌گری در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Nursing Students’ Professional Behavior to Nurses Employed in Mashhad University of Medical Sciences
مقایسه رفتار حرفه‌ای دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Optimum Characteristics of Nursing Students’ Clinical Evaluation: Clinical Nursing Teachers’ Viewpoints in Isfahan University of Medical Sciences
شاخص‌های ارزشیابی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری: دیدگاه اساتید بالینی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Web-based Education on Anger Management in Guidance School Girls of Mashhad
تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر کنترل خشم نوجوانان در مدارس راهنمایی دخترانه مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Attitude toward Attendance in Class Sessions and Grades of Courses for Students with and Without Absence
مقایسه نگرش نسبت به حضور در کلاس درس و نمرات دروس دانشجویان دارا و فاقد غیبت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles