Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 13, Number 10 (2014-1)
Medical and Dental Students' Learning and Study Strategies in Shahed University
راهبردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شاهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Feedback in Clinical Education: Concept, Barriers, and Strategies
بازخورد در آموزش بالینی: بسط مفهوم، موانع و راهکارها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship of Study and Learning approaches with Students’ Academic Achievement in Rafsanjan University of Medical Sciences
ارتباط بین رویکردهای یادگیری و مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Bandar Abbas Medical School's Educational Environment before and after the Implementing an Integrated Physiopathology Curriculum: Students’ Viewpoints
مقایسه محیط آموزشی دانشکده پزشکی بندرعباس قبل و بعد از اجرای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Cooperation of Supervisor, Co-Supervisor, and Statistical Advisor with Thesis and Dissertations in Tehran University of Medical Sciences: Postgraduates’ Viewpoints
نظرات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد میزان مشارکت اساتید راهنما، مشاور و مشاور آمار در پایاننامهها و رسالههای دانشجویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Achievement Goals Orientation and Self-Regulation on Predicting College Students’ Academic Performance
نقش جهتگیری اهداف پیشرفت و خودتنظیمگری در پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Nursing Students’ Professional Behavior to Nurses Employed in Mashhad University of Medical Sciences
مقایسه رفتار حرفهای دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Optimum Characteristics of Nursing Students’ Clinical Evaluation: Clinical Nursing Teachers’ Viewpoints in Isfahan University of Medical Sciences
شاخصهای ارزشیابی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری: دیدگاه اساتید بالینی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Web-based Education on Anger Management in Guidance School Girls of Mashhad
تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر کنترل خشم نوجوانان در مدارس راهنمایی دخترانه مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Attitude toward Attendance in Class Sessions and Grades of Courses for Students with and Without Absence
مقایسه نگرش نسبت به حضور در کلاس درس و نمرات دروس دانشجویان دارا و فاقد غیبت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles