Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 9 (2012-12)
The Effect of Optimism Training on Quality of Life among Dormitory Female Students at Isfahan Medical University
تأثیر آموزش خوشبینی بر کیفیت زندگی دانشجویان دختر مقیم خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Effect of Competency-Based Education Model and Traditional Teaching on Cognitive and Clinical Skills Learning among ICU Nursing Students
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مبتنی بر شایستگی و آموزش سنتی در یادگیری فعال مهارتهای شناختی و بالینی دانشجویان پرستاری کارورز بخش ICU
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of an Educational Package on Nutritional Knowledge, Attitude, and Behavior of Pregnant Women
تأثیر یک بسته آموزشی بر آگاهی، نگرش و رفتار تغذیهای زنان باردار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Faculty Members’ Communication Skills in Educational Process in Arak University of Medical Sciences
مهارتهای ارتباطی اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اراک در فرآیند آموزش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Passing the Psychiatric Clerkship on Consideration of Various Specialties as Priorities in Prospective Field and Respect for Clinical Specialties in Medical Students
تأثیر دوره کارآموزی روانپزشکی بر اولویتهای انتخاب رشته تخصصی و احترام به تخصصهای بالینی در دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Students' Viewpoints on Advisors' Nonverbal Communication Skills: A survey in Schools of Health and Allied Health Sciences in Kashan University of Medical Sciences
مهارتهای ارتباط غیرکلامی اساتید راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکدههای بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attitudes of Anatomy Faculties in Medical Schools toward Horizontal Integration of Courses on Anatomical Sciences
نگرش اعضای هیأتعلمی علوم تشریحی در دانشکدههای پزشکی درباره فرایند ادغام افقی دروس علوم تشریحی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of Face-to-face Health-belief Oriented Eduation about Risk Factors on Knowledge and Attitude of Myocardial Infarction Patients after Discharge
تأثیر آموزش چهره به چهره بر اساس مدل اعتقاد سلامت بر آگاهی و نگرش بیماران ترخیص شده دچار انفارکتوس میوکارد در مورد عوامل خطرساز بیماری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles