You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سیر تحصیلی و عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک دوره 10 ساله (1372 الی 1381) سینا حقانی فر
*، علی اکبر مقدم نیا، احسان موعودی، مینا مطلب نژاد، سپیده رضاپور، حکیمه قربانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه روشهای آموزش سخنرانی و تلفیقی بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان پزشکی در درس بیوشیمی مهوش جعفری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش سخنرانی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری معصومه معصومی
*، عباس عبادی، افسانه رئیسی فر، راضیه حسینی، راهله جوانبختیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش در محیط مجازی بر نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به آموزش مجازی و ارتباط آن با سبک یادگیری فریبا برهانی، محبوبه وطنپرست
*، عباس عباس زاده، رستم سیفالدینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر شرکت پرستاران در برنامههای آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز حسین ابراهیمی، فائزه محمدی حسینی
*، مهدی امیر نیا، افرا مهرائی، واحده جمالی، سید احمد حجازی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سیدعلی سیادت، شکوفه السادات رضازاده، حسن ببری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی صادق یادگاری، محمد حسینی شریف آباد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟نقدی بر مقاله «نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)» فرهاد شکرانه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پاسخ به « مرور سیستماتیک: روششناسی برای جلوگیری از سوگیریها یا توجیه آنها؟»نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا) فرحناز کمالی، نیکو یمانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue