You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پاسخ به « مرور سیستماتیک: روش‌شناسی برای جلوگیری از سوگیری‌ها یا توجیه آنها؟»نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)
فرحناز کمالی، نیکو یمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مرور سیستماتیک: روش‌شناسی برای جلوگیری از سوگیری‌ها یا توجیه آنها؟نقدی بر مقاله «نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)»
فرهاد شکرانه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی
صادق یادگاری، محمد حسینی شریف آباد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سیدعلی سیادت، شکوفه السادات رضازاده، حسن ببری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر شرکت پرستاران در برنامه‌های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز
حسین ابراهیمی، فائزه محمدی حسینی *، مهدی امیر نیا، افرا مهرائی، واحده جمالی، سید احمد حجازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش در محیط مجازی بر نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به آموزش مجازی و ارتباط آن با سبک یادگیری
فریبا برهانی، محبوبه وطن‌پرست *، عباس عباس زاده، رستم سیف‌الدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش سخنرانی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری
معصومه معصومی *، عباس عبادی، افسانه رئیسی فر، راضیه حسینی، راهله جوانبختیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه روش‌های آموزش سخنرانی و تلفیقی بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان پزشکی در درس بیوشیمی
مهوش جعفری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سیر تحصیلی و عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک دوره 10 ساله (1372 الی 1381)
سینا حقانی فر *، علی اکبر مقدم نیا، احسان موعودی، مینا مطلب نژاد، سپیده رضاپور، حکیمه قربانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education