[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سیر تحصیلی و عوامل مرتبط با وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک دوره 10 ساله (1372 الی 1381)
سینا حقانی فر، علی اکبر مقدم نیا، احسان موعودی، مینا مطلب نژاد، سپیده رضاپور، حکیمه قربانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه روش‌های آموزش سخنرانی و تلفیقی بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان پزشکی در درس بیوشیمی
مهوش جعفری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش سخنرانی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری
معصومه معصومی، عباس عبادی، افسانه رئیسی فر، راضیه حسینی، راهله جوانبختیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش در محیط مجازی بر نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به آموزش مجازی و ارتباط آن با سبک یادگیری
فریبا برهانی، محبوبه وطن‌پرست، عباس عباس زاده، رستم سیف‌الدینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر شرکت پرستاران در برنامه‌های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز
حسین ابراهیمی، فائزه محمدی حسینی، مهدی امیر نیا، افرا مهرائی، واحده جمالی، سید احمد حجازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سیدعلی سیادت، شکوفه السادات رضازاده، حسن ببری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدریس آناتومی عروق اندام فوقانی با استفاده از آناتومی سطحی برای دانشجویان پیراپزشکی
صادق یادگاری، محمد حسینی شریف آباد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مرور سیستماتیک: روش‌شناسی برای جلوگیری از سوگیری‌ها یا توجیه آنها؟نقدی بر مقاله «نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)»
فرهاد شکرانه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پاسخ به « مرور سیستماتیک: روش‌شناسی برای جلوگیری از سوگیری‌ها یا توجیه آنها؟»نقشه برداری برنامه درسی (کاربردها و مزایا)
فرحناز کمالی، نیکو یمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by