You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سمانه فیروزنیا *، علی‌رضا یوسفی، غلام‌رضا قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه و اثربخشی آموزش‌های تحصیلی در انتخاب روش زایمان ترجیحی در کادر درمانی زنان و زایمان
افسانه لالویی، نفیسه کاشانی‌زاده، مجتبی تیموری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروه‌های پزشکی
نرگس کشتی‌آرای *، کوروش فتحی واجارگاه، کرایگ زیمیتات، احمدعلی فروغی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک یادگیری دروس نظری: تجارب و درک دانشجویان پرستاری
حسین کریمی مونقی *، فاطمه دباغی، فاطمه اسکویی، کاتری ویلاینن جولکانن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر دوره آموزش کارگاهی مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان استعداد درخشان
فریبا حقانی، طلعت خدیوزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مرتبط با وقوع مشروطی در دانش‌آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی کاشان
زهرا تقربی *، اسماعیل فخاریان، فخرالسادات میرحسینی، اصغر رسولی‌نژاد، حسین اکبری، حسین عاملی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط گرایش به تفکر انتقادی و عزّت نفس در دانشجویان پرستاری
معصومه برخورداری *، شمس‌الملوک جلال منش، محمود محمودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی مهارت‌های تفکر انتقادی و ارتباط آن با رتبه آزمون سراسری ورود به دانشگاه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
زینب‌السادات اطهری *، مصطفی شریف، مهدی نعمت بخش، حسن بابامحمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education