You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقد مقاله:رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی اعضای هیأت‌علمی با کیفیت آموزش و یادگیری در دانشگاه‌های پیام نور فارس و علوم پزشکی شیراز
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل عاملی تأییدی راهی به سوی دستیابی به روایی سازه
سعید طالبی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه متقابل اعضای هیأت‌علمی ودستیاران بالینی نسبت به انطباق عملکرد آموزشی و بالینی با اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
آمنه پورلیلی، سونیا اویسی، لیلا سبزمکان، فریدون عزیزی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش و خوداظهاری عملکرد نسبت به طبابت مبتنی بر شواهد (EBM)
مهشید لویزه *، جلیل کوهپایه زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی ابزار ارزیابی یادگیری مادام‌العمر (JeffSPLL-MS)
علی تقی‌پور، فاطمه زهرا کریمی، سید مجتبی موسوی بزاز، زهرا خسروی عنبران، محبوبه عبدالهی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کارآموزی مدیریت پرستاری: مطالعه ترکیبی
مرضیه عادل مهربان *، اعظم مولادوست
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی دوره آموزشی پژوهش درعلوم زیست پزشکی به روش کیفی
سکینه حیدری شریف آباد، نیکو یمانی، شقایق حق جوی جوانمرد *، یوسف قیصری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع اجرایی مراقبت تیمی و آموزش بین‌حرفه‌ای: دیدگاه‌های مدیران آموزشی نظام سلامت کشور
زهره وفادار، زهره ونکی *، عباس عبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه‌ی بین ادراک از محیط آموزشی- پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
عزت اله قدم پور *، هوشنگ گراوند، سعیده سبزیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکورنیا *، هاجر بروایه، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education