مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
دوشنبه 12 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 13، شماره 6 - ( 6-1392 )
نکاتی در باب استفاده از روش تحلیل مسیر در پژوهشهای حوزه آموزش علوم پزشکی نقدی بر مقاله: "ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر"
ص. 540-538
موسی علوی
*
چکیده
(14466 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3135 دریافت)
نقد مقاله: موانع انجام فعالیتهای پژوهشی دانشجویی در دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 537-535
سید علیرضا جوادینیا
*
چکیده
(12724 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2624 دریافت)
نقد مقاله:مقایسه تأثیر بهکارگیری روشهای ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده
ص. 534-531
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(14828 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2980 دریافت)
مدلیابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن
ص. 530-519
موسی علوی
*
چکیده
(15328 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(34839 دریافت)
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 518-509
سکینه محبی امین
*
،
حسین جعفری ثانی
،
محمود سعیدی رضوانی
،
امیر امین یزدی
چکیده
(12549 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2662 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(479 دریافت)
گرایش به تفکر انتقادی و ارتباط آن با عزتنفس در دانشجویان پزشکی دوره پیش بالینی و بالینی
ص. 508-498
پروین عباسی
،
ویدا سپاهی
*
،
احمد خشای
،
شیرین ایران فر
،
مهنوش تیماره
چکیده
(13363 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2879 دریافت)
|
پرسشنامه کوپراسمیت [PDF]
(582 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه(كاليفرنيا) [PDF]
(602 دریافت) |
attachement [DOCX]
(228 دریافت)
رابطه رضایت از رشته تحصیلی با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
ص. 497-489
زهره عنبری
،
حمیدرضا جمیلیان
*
،
محمد رفیعی
،
مهین قمی
،
زهرا مسلمی
چکیده
(17777 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5041 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(1648 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پرستاری در مورد حمایت و نظارت واقعی و مورد انتظار در محیطهای آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1390
ص. 488-480
وحید پاک پور
*
،
صدیقه سلیمی
،
محمد مقصودی
،
سمیرا دودانگه
چکیده
(12387 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2221 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(406 دریافت)
نیازهای آموزشی پزشکان عمومی داوطلب در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع
ص. 479-470
اطهر امید
،
نیکو یمانی
*
،
کمال حیدری
،
طاهره مقدسی
،
عارفه موسوی
چکیده
(15113 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3014 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(453 دریافت)
چند بار انجام تزریق عضلانی و برقراری خط وریدی برای یادگیری لازم است؟ تدوین استاندارد بر اساس منحنی یادگیری
ص. 469-457
خیزران میری
،
جواد ملک زاده
،
نیره داودی
،
سیدرضا مظلوم
*
چکیده
(13399 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2925 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(377 دریافت)
میزان یادگیری دانشجویان توانبخشی از درس نورولوژی در روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL)
ص. 456-448
زهرا جعفری
*
چکیده
(15315 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2306 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(721 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS