Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 13, Number 11 (2014-2)


developing a virtual network for interprofessional education and collaboration
راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Reflective Learning and Teaching: A Review
یادگیری و یاددهی تأملی: مطالعه مروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Some Contextual Factors on Knowledge and Use of Information and Communication Technology by Faculty Members in Isfahan University of Medical Sciences
نقش برخی از عوامل زمینه‌ای در آشنایی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Concept Map on Nurses' Critical Thinking and Clinical Decision Making in Neonatal Intensive Cares Unit
تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Education on HCV+ Patients’ Knowledge of Hepatitis
تأثیر آموزش بر آگاهی مددجویان HCVمثبت از بیماری هپاتیت C
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Efficiency of Medical Extern's Logbook from the Viewpoints of Externs and Faculties of Mashhad University of Medical Sciences: An Integration of Qualitative and Quantitative Methods
اثربخشی لاگ‌بوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Psychometric Evaluation of “Teachers’ Sense of Efficacy Scale” (TSES)
روانسنجی “مقیاس حس خودکارآمدی مدرس”
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Formative Assessment and Giving Feedback on ECG Interpretation Skills among Cardiovascular Residents of Shahid Beheshti University of Medical Sciences
اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Association between Patient-centered Hidden Curriculum and Medical Students’ Communication Skills
ارتباط بیمار محوری در برنامه درسی پنهان با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting Students’ Self-Regulation based on their Personality Styles (NEO) in Faculty of Nursing and Midwifery of Mashhad University of Medical Sciences
پیش‌بینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبک‌های شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Viewpoints of Dentists toward Continuing Dental Education
نظرات دندانپزشکان در مورد برنامه آموزش مداوم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles