Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Medical Education
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 2 (2004-12)
ERIC: Past, Present, Future
ERIC: گذشته، حال، آینده
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational Objectives Taxonomy: Affective Domain
واژهنامه توصیفی آموزش ،طبقهبندی اهداف آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Viewpoints Of Interns And Clerkship Students About Community Medicine Course
کیفیت آموزش فیلد بهداشت از نظر کارآموزان و کارورزان دانشکده پزشکی شهرکرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Leadership Style Of The Heads Of The Departments In Hamadan
سبک رهبری مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Accreditation: A Way To Quality Assurance And Improvement
اعتباربخشی: راهکاری برای تضمین و ارتقای کیفیت آموزش پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Medical Informatics: Concepts and Applications
اطلاعرسانی پزشکی: مفاهیم وکاربردها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational Needs and Practical Skills of Master Anatomy Students Considering the Needs of the Community
نیازهای آموزشی و مهارتهای عملی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد علوم تشریحی با توجه به نیازهای جامعه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dentists’ Knowledge about Different Impression Techniques for Making Removable Prosthodontics in Isfahan
آگاهی دندانپزشکان عمومی شهر اصفهان از روشهای مختلف قالبگیری پروتزهای متحرک دندانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
New Graduate Nurses’ Experiences of their Professional Readiness During Transition to Professional Roles
تجارب دانش آموختگان پرستاری از آمادگی حرفه ای در جریان گذر به نقش بالینی خود
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Interns’ Viewpoints About Nurses’ Capability And Behavior Towards Patients And Interns
اظهار نظر کارورزان رشته پزشکی پیرامون توانمندیها و نحوه برخورد پرستاران با بیماران و کارورزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship of Students’ Study strategies with their Personal Characteristics and Academic Background
راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ارتباط آن با ویژگیهای فردی و سوابق تحصیلی آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Viewpoints of Continuing Medical Education Directors and Experts about the Characteristics of an Effective Needs Assessment Model for Physicians, Dentists and Pharmacists
نظرات مدیران و کارشناسان آموزش مداوم کشور در خصوص ویژگیهای الگوی کارآمد نیازسنجی پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective Factors on Job Motivation in Academic Members of Rafsanjan Medical University
عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Critical Thinking Skills of Nursing Students in Semnan University of Medical Sciences
مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Using “Applied In-Service Education Model” on Quality of Nursing Care in Surgery Unit
تاثیر به کارگیری الگوی اجرایی آموزش ضمن خدمت پرستاران بر کیفیت مراقبت های پرستاری در بخش جراحی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Compatibility Of Students’ Personality For Studying Nursing And Working In Their Profession
تناسب شخصیتی دانشجویان پرستاری برای تحصیل و کار در این حرفه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles