You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارتباط هوش هیجانی و هوش شناختی با پیشرفت تحصیلی
حمیدرضا محبوبی، مریم یزدان پرست *، محمد ابراهیم طالبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکرد یادگیری مبتنی بر ارائه خدمات در آموزش پرستاری
اکرم پرنده *، ناهید رژه، حمید شریف نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به سالمندان پس از گذراندن واحد طب سالمندی
فروغ ریاحی، مریم ایزدی مزیدی *، نیلوفر خواجه الدین، سارا نوروزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML درک دانشجویان پرستاری از محیط یادگیری بالینی
رضا میرزایی سیف آبادی، فریبا برهانی *، طیبه فصیحی هرندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 1392
زهرا اعظمی، حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین اعتماد به نفس و خطرپذیری دانشجویان دختر ساکن خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رضا مرادی، ماهان محمدی، نجمه بهمن زیاری *، نجمه تیموریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه ساده و چندگانه بین سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
زهرا معظم باباشیخعلی *، فریبا کریمی، سعید کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت برگزاری ژورنال کلاب دانشکده‌های پرستاری ایران
محسن حجت، مهسا ایمانیان، مهدی کریم یار جهرمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پاسخ حدسی به سؤالات چندگزینه‌ای: چالش‌ها و راه‌کارها
سارا مرتاض هجری *، محبوبه خباز مافی نژاد، محمد جلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی روانشناختی، انسجام خانواده و سلامت معنوی در دانشجویان دانشگاه خوارزمی
فرهاد اصغری *، سجاد سعادت، ستاره عاطفی کرجوندانی، سحر جانعلی زاده کوکنه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازخورد درک شده در آموزش بالینی دانشجویان کارشناسی مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
فریبا حقانی، معصومه رحیمی، سهیلا احسان‌پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education