You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML راهبردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه شاهد
سلیمان احمدی، زهرا جوهری، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازخورد در آموزش بالینی: بسط مفهوم، موانع و راه‌کارها
فریبا حقانی، محمد فخاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین رویکردهای یادگیری و مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
عفت شهرآبادی، محسن رضائیان *، علی اکبر حقدوست
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه محیط آموزشی دانشکده پزشکی بندرعباس قبل و بعد از اجرای
نادره نادری، پروین رضایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظرات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد میزان مشارکت اساتید راهنما، مشاور و مشاور آمار در پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی
مسعود رودباری *، فرزانه برفه ئی، ساناز رفاع
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش جهت‌گیری اهداف پیشرفت و خودتنظیم‌گری در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان
بهمن کرد *، حسن پاشا شریفی، مالک میر هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه رفتار حرفه‌ای دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
فاطمه حشمتی نبوی *، محمد رجب پور، زهره حسین پور، ملیحه همتی، فاطمه حاجی آبادی، سیدرضا مظلوم، حبیب الله اسماعیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شاخص‌های ارزشیابی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری: دیدگاه اساتید بالینی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
موسی علوی *، علیرضا ایرج پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر کنترل خشم نوجوانان در مدارس راهنمایی دخترانه مشهد
اعظم زیبایی، حسن غلامی *، مسعود زارع، حسین مهدیان، مهدی حارث آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نگرش نسبت به حضور در کلاس درس و نمرات دروس دانشجویان دارا و فاقد غیبت
فرح مادرشاهیان *، محسن حسن آبادی، سهیلا خزایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education