You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقد مقاله: کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
حمید صالحی نیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله:تأثیر آموزش ارتقای سلامت بر شیوه زندگی دانش آموزان مقطع دبیرستان
مهرنوش کوثریان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دیدگاه دانشجویان محقق و غیر محقق در مورد موانع انجام فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، و ارائه استراتژی‌های مناسب در مدیریت تحقیقات دانشجویی
زهره عنبری *، رحمت اله جدیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط هوش معنوی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
مرضیه رئیسی، هدی احمری طهران *، سعیده حیدری، عصمت جعفربگلو، زهرا عابدینی، سید احمد بطحایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML علل مراجعه دانشجویان مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
عبدالحسین شکورنیا *، احمدرضا مهتدی، حسین الهام پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع رعایت استانداردهای اخلاق حرفه‌ای در مراقبت‌های بالینی از دیدگاه پرستاران
علی دهقانی *، مهدی دست پاک، علیرضا غریب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
نسیمه جهانی *، آزاده علاقمند، سید حسین میرجود
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML به کارگیری اصول آموزش گفت و شنودی "وِلا" در آموزش‌های دوران بارداری: مطالعه کیفی
فاطمه زهرا احمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر به‌کارگیری روش‌های ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری:یک مطالعه تجربی تصادفی شده
هنگامه حبیبی، مرتضی خاقانی زاده *، حسین محمودی، عباس عبادی، مرجان سیدمظهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد وب‌کوئست در آموزش علوم پزشکی
حسین کریمی مونقی، محمدرضا آرمات *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education