You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان: نقش جنسیت، مرتبه علمی و نحوه ارائه آموزش (مجازی، حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
محمد اکبری بورنگ *، حسین جعفری ثانی، محمدرضا آهنچیان، حسین کارشکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت روش‌شناسی پایان‌نامه‌های دکترای عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
لادن زرشناس، سهیلا شقاقیان *، شهلا مومنی دانایی، سید حمید رضا طباطبایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی عملکرد (کارایی) گروه‌های آموزشی منتخب دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس رویکردهای کمی
غلامرضا گودرزی، سجاد خسروی، روح اله عسکری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر دو روش آموزشی در ترغیب زنان باردار به انجام زایمان طبیعی
فریبا شهرکی ثانوی، علیرضا انصاری مقدم *، فاطمه رخشانی، شهین دخت نوابی ریگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود
زهره هدایتی *، نسیم سیفی، سمیه حکمت‌فر، سمانه بدخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت استقرار مدیریت دانش بین کتابداران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مرتضی محمدی استانی *، احمد شعبانی، سعید رجایی پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط سبک‌های تفکر با سازگاری تحصیلی در دانشجویان پرستاری
حیدر علی زارعی *، مالک میرهاشمی، حسن پاشا شریفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت انگیزه تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان
قنبر روحی *، حمید آسایش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین راهنمای موضوعی آموزش پزشکی، تحت شبکه جهان‌گستر وب: ابزاری برای پژوهشگران در عرصه آموزش
طاهره چنگیز، فریبا حقانی *، رسول معصومی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education