You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
جهتگیریهای برنامه درسی استادان: نقش جنسیت، مرتبه علمی و نحوه ارائه آموزش (مجازی، حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد محمد اکبری بورنگ
*، حسین جعفری ثانی، محمدرضا آهنچیان، حسین کارشکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کیفیت روششناسی پایاننامههای دکترای عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز لادن زرشناس، سهیلا شقاقیان
*، شهلا مومنی دانایی، سید حمید رضا طباطبایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی عملکرد (کارایی) گروههای آموزشی منتخب دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس رویکردهای کمی غلامرضا گودرزی، سجاد خسروی، روح اله عسکری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی در ترغیب زنان باردار به انجام زایمان طبیعی فریبا شهرکی ثانوی، علیرضا انصاری مقدم
*، فاطمه رخشانی، شهین دخت نوابی ریگی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود زهره هدایتی
*، نسیم سیفی، سمیه حکمتفر، سمانه بدخش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
وضعیت استقرار مدیریت دانش بین کتابداران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مرتضی محمدی استانی
*، احمد شعبانی، سعید رجایی پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط سبکهای تفکر با سازگاری تحصیلی در دانشجویان پرستاری حیدر علی زارعی
*، مالک میرهاشمی، حسن پاشا شریفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین راهنمای موضوعی آموزش پزشکی، تحت شبکه جهانگستر وب: ابزاری برای پژوهشگران در عرصه آموزش طاهره چنگیز، فریبا حقانی
*، رسول معصومی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue