تحلیل ساختار یافته الزامات و چالشهای موجود در یادگیری الکترونیکی و طراحی یک الگوی کاربردی برای پیادهسازی موفق دورههای الکترونیکی در آموزش پزشکی
عوامل مؤثر بر تمایل به ادامه تحصیل در رشتههای مختلف تخصصی در دانشجویان دانشکدههای دندانپزشکی کرمان، رفسنجان و زاهدان
تأثیر مدل مراحل تغییر (TTM) بر اتخاذ فعالیتهای فیزیکی مناسب در زنان باردار مراجعهکننده به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دهاقان
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی، سال 1389
، حمیدرضا غفاریان شیرازی غفاریان شیرازی*
، حسین قائدی
، محسن مؤمنینژاد
، مسعود محمدی باغملایی محمدی باغ ملائی
، علی عباسی
، بهمن شریفی
تعیین نمره حد نصاب قبولی آزمون عینی ساختارمند بالینی به روش انگوف و ارزیابی تأثیر بحث و بررسی نمرات واقعی
مقایسه تأثیر آموزش خود مراقبتی به روش فردی و گروهی بر کیفیت زندگی بیماران تحت شیمیدرمانی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی
، فاطمه حشمتی نبوی*
، کاظم انوری
، اعظم حبشی زاده
، محبوبه مرادی
، غلامرضا نقابی
، مهران امیدوار
، حمیدرضا رضیئی