You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر آزمونهای تکوینی اعلام شده و اعلام نشده بر میانگین نمرات پایان ترم دانشجویان توانبخشی سمیه علیزاده، زهرا نهاردانی، زهره سهرابی
*، مریم دورفرد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر ارائه بازخورد و تشویق در بهبود مستندسازی دستیاران فرحناز صدوقی، زهرا میدانی
*، مهرداد فرزندی پور، عبدالحسین داودآبادی، علیرضا فرخیان، حمید رضا گیلاسی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش تعاملی ابعاد سرمایه اجتماعی بر آموزش اثربخش اساتید علوم پزشکی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی
*، مهدی کاتب، مهدی کاظم زاده بیطالی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی میزان دانش، نگرش، توانایی و آمادگی یادگیری الکترونیک در فراگیران دورههای آموزش مداوم پزشکی میلاد مهرآرام، مهناز بهادرانی، زهرا باقرصاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دانشپژوهی آموزشی فرصتی برای رشد و بالندگی اساتید است یا تهدیدی به شمار می رود؟ فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا آییننامه ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر ویژه دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دارای پشتوانه نظری و فلسفی است؟ حمیدرضا کوهستانی، نیره باغچقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی با راهبردهای حل مسأله در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ریحانه طاهری، فریبا کریمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هاشم حشمتی، کریم درویش پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
چالشهای استقرار حاکمیت بالینی در حیطهی آموزش بیماران: یک مطالعه کیفی محمد کشوری، آرش شیردل، علیرضا یوسفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی پیام کوتاه و سخنرانی در باز آموزی پرستاران هادی جعفری منش
*، سلیمان زند، مهدی رنجبران، پوران وروانی فراهانی، غلامرضا صدرکیا
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
موانع فراروی بهکارگیری یادگیری سیار در دانشگاه علوم پزشکی محمد زارع
*، راحله ساریخانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
گزارش پانل آموزش پزشکی "شانزدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور" زنجان - شهریور احسان صبوری
*، تکتم رجایی، داریوش عسگرپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تطبیقی برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه ویدنر فوزیه رفعتی، مریم خاندان
*، سکینه سزواری، عصمت نوحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده ازدیدگاه رهبران آموزشی زهره سهرابی، نسرین محمد بخشی، لیلی صالحی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مدل روابط ویژگیهای شخصیت و خودناتوانسازی تحصیلی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت فریبا تابع بردبار، احمد رستگار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر تهیه سؤالات چندگزینهای توسط دانشجویان بر عملکرد تحصیلی آنان عبدالحسین شکورنیا
*، مریم اسلمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگوییکننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان محسن ادیب حاج باقری
*، حمیدرضا صادقی گندمانی، عفت امین الرعایایی یمینی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اجرای پانل صدای بیماران در اولین همایش کشوری دانشجویی بیماریهای نادر و ژنتیکی ایران: تجربهای از آموزش پاسخگویی اجتماعی اکرم ثناگو، لیلا جویباری
*، مونا رضاپور اصفهانی، آرش رضایی شهمیرزادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمونهای چند گزینهای محدود و یا منسوخ گردد؟ مهستی علیزاده، حسین مازوچیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای اخلاقی و حرفهای استاد ایدهآل از دیدگاه دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی شهین سالاروند، نیکو یمانی، فهیمه کاشانی
*، مریم سالاروند، محمد عطایی، مریم اسادات هاشمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط دست برتری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاههای دولتی قم سلبی حیدری، مصطفی حیدری، هدی احمری طهران
*، آمنه سید فرج اله، معصومه خشک دهان، زینب مجاهدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش انسجام اجتماعی و تحصیلی دانشجویان در ارزشیابی آنان از کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهدی محمدی
*، هلنا قطرئی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
میزان رعایت آیین اخلاق حرفهای در عملکرد پرستاری از دیدگاه پرستاران و بیماران مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سیمین اسمعیل پورزنجانی، سهیلا مشعوف، سوره خاکی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
کلاس وارونه؛ شیوهای جدید و مناسب برای درس روش تحقیق اکرم ثناگو، فرشته عراقیان مجرد، لیلا جویباری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر برنامه بازآموزی رفتار حرفهای بر خودارزیابی رفتار حرفهای پرستاران فاطمه حشمتی نبوی
*، زهره پوراسماعیل، زهراسادات منظری، زهره حسین پور، تکتم میکانیکی، سیامک حیدربیگی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
معرفی ابزارهای اندازهگیری جو آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی : مروری بر متون فاطمه حاجی حسینی، منصوره زاغری تفرشی
*، میمنت حسینی، احمدرضا باغستانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین دیدگاه دانشجویان و دانشآموختگان درباره سرفصل دروس تخصصی اجباری دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری: یک مطالعه کیفی شهناز کهن، فریده بهمن جنبه، سهیلا احسان پور، گلنوش احمدی، مهشید عبدی شهشهانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل روابط ساختاری متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان در آموزش پزشکی مجید یوسفی افراشته، سید کامران سلطانی عربشاهی، شعله بیگدلی، شهنام صدیق معروفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تحلیل کواریانس و پیشفرضهای استفاده از آن در تحقیقات علوم پزشکی عباس عباسی قهرمانلو، سعید صفیری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه قابلیت کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران محمد مهدی مردانشاهی
*، انسیه دولتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی کیفیت آموزشی بخش بیهوشی و درد از دیدگاه دستیاران و اساتید منصوره تقوی نیا
*، زهرا تقی پور انوری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان و جو آموزشی مقطع علوم پایه در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از بازنگری سارا مرتاض هجری
*، رقیه گندم کار، عظیم میرزازاده، محمد جلیلی، غلامرضا حسن زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی محیط آموزشی اتاقهای عمل مراکز آموزشی درمانی دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی از دیدگاه دستیاران بیهوشی بر اساس پرسشنامه ATEEM زهرا میرزائی، حمید زاهدی
*، جلیل کوهپایه زاده، محمود رضا آل بویه، زهرا نقی زاده موغاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی فرزان مددی زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جدول تحلیل محتوای کتاب اخلاق پزشکی بر اساس نظریه سیستم ارزشی آلپورت فریده اصغرزاده یزدی
*، محسن آیتی، اسدالله زنگویی، رضا دستجردی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
روایی و پایایی مقیاس شکفتگی وتعیین رابطه شکفتگی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پزشکی محبوبه مرادی سیاه افشادی
*، ندا قاسمی، امیر قمرانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال محمد حسین یارمحمدیان، مریم نظری، نجمه بهمن زیاری، رضا مرادی
*، هیوا میرزایی، الهه نوابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
الگوی برنامه درسی ارزشمدار از دیدگاه صاحبنظران آموزش اخلاق و ارزشها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهرام یزدانی، مریم اکبری لاکه
*، سلیمان احمدی، لیلا افشار، سید عباس فروتن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش عوامل استرسزای دانشجویی درپیشبینی تعللورزی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پرستاری مسلم عباسی، شهریار درگاهی
*، زینب محمد علیپور، علیرضا محرابی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیرآزمونهای تکوینی اعلام نشده بر اضطراب امتحان دانشجویان علوم پایه ی پزشکی رضا جفایی دلویی، حسین کریمی مونقی، حسین حقیر، سمیه علیزاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)