You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نمونه‌گیری صحیح در مطالعات توصیفی
عباس عباسی قهرمانلو *، سعید صفیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آزمون‌های تکوینی اعلام شده و اعلام نشده بر میانگین نمرات پایان ترم دانشجویان توانبخشی
سمیه علیزاده، زهرا نهاردانی، زهره سهرابی *، مریم دورفرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ارائه بازخورد و تشویق در بهبود مستندسازی دستیاران
فرحناز صدوقی، زهرا میدانی *، مهرداد فرزندی پور، عبدالحسین داودآبادی، علیرضا فرخیان، حمید رضا گیلاسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش تعاملی ابعاد سرمایه اجتماعی بر آموزش اثربخش اساتید علوم پزشکی
ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی *، مهدی کاتب، مهدی کاظم زاده بیطالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی میزان دانش، نگرش، توانایی و آمادگی یادگیری الکترونیک در فراگیران دوره‌های آموزش مداوم پزشکی
میلاد مهرآرام، مهناز بهادرانی، زهرا باقرصاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش پزشکی
محمد زارع *، راحله ساریخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دانش‌پژوهی آموزشی فرصتی برای رشد و بالندگی اساتید است یا تهدیدی به شمار می رود؟
فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا آیین‌نامه ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر ویژه دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دارای پشتوانه نظری و فلسفی است؟
حمیدرضا کوهستانی، نیره باغچقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی با راهبردهای حل مسأله در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ریحانه طاهری، فریبا کریمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
هاشم حشمتی، کریم درویش پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های استقرار حاکمیت بالینی در حیطه‌ی آموزش بیماران: یک مطالعه کیفی
محمد کشوری، آرش شیردل، علیرضا یوسفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی پیام کوتاه و سخنرانی در باز آموزی پرستاران
هادی جعفری منش *، سلیمان زند، مهدی رنجبران، پوران وروانی فراهانی، غلامرضا صدرکیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع فراروی به‌کارگیری یادگیری سیار در دانشگاه علوم پزشکی
محمد زارع *، راحله ساریخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گزارش پانل آموزش پزشکی "شانزدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور" زنجان - شهریور
احسان صبوری *، تکتم رجایی، داریوش عسگرپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تطبیقی برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه ویدنر
فوزیه رفعتی، مریم خاندان *، سکینه سزواری، عصمت نوحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده ازدیدگاه رهبران آموزشی
زهره سهرابی، نسرین محمد بخشی، لیلی صالحی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل روابط ویژگی‌های شخصیت و خودناتوان‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت
فریبا تابع بردبار، احمد رستگار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تهیه سؤالات چندگزینه‌ای توسط دانشجویان بر عملکرد تحصیلی آنان
عبدالحسین شکورنیا *، مریم اسلمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیش‌گویی‌کننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان
محسن ادیب حاج باقری *، حمیدرضا صادقی گندمانی، عفت امین الرعایایی یمینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اجرای پانل صدای بیماران در اولین همایش کشوری دانشجویی بیماری‌های نادر و ژنتیکی ایران: تجربه‌ای از آموزش پاسخ‌گویی اجتماعی
اکرم ثناگو، لیلا جویباری *، مونا رضاپور اصفهانی، آرش رضایی شهمیرزادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمون‌های چند گزینه‌ای محدود و یا منسوخ گردد؟
مهستی علیزاده، حسین مازوچیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ملی، از ایده تا عمل
مجید زارع بیدکی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راه‌کارهای ارتقای کیفیت کنفرانس‌های بالینی در آموزش پرستاری
منصور غفوری فرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ضرروت توجه به بارشناختی در آموزش پزشکی
محمد زارع *، راحله ساریخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای استاد ایده‌آل از دیدگاه دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی
شهین سالاروند، نیکو یمانی، فهیمه کاشانی *، مریم سالاروند، محمد عطایی، مریم اسادات هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط دست برتری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی قم
سلبی حیدری، مصطفی حیدری، هدی احمری طهران *، آمنه سید فرج اله، معصومه خشک دهان، زینب مجاهدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش انسجام اجتماعی و تحصیلی دانشجویان در ارزشیابی آنان از کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مهدی محمدی *، هلنا قطرئی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان رعایت آیین اخلاق حرفه‌ای در عملکرد پرستاری از دیدگاه پرستاران و بیماران مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
سیمین اسمعیل پورزنجانی، سهیلا مشعوف، سوره خاکی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نکاتی در مورد مطالعات مبتنی بر پرسشنامه
مرتضی عرب زوزنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کلاس وارونه؛ شیوه‌ای جدید و مناسب برای درس روش تحقیق
اکرم ثناگو، فرشته عراقیان مجرد، لیلا جویباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم تشریح
امین زند *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه بازآموزی رفتار حرفه‌ای بر خودارزیابی رفتار حرفه‌ای پرستاران
فاطمه حشمتی نبوی *، زهره پوراسماعیل، زهراسادات منظری، زهره حسین پور، تکتم میکانیکی، سیامک حیدربیگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معرفی ابزارهای اندازه‌گیری جو آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی : مروری بر متون
فاطمه حاجی حسینی، منصوره زاغری تفرشی *، میمنت حسینی، احمدرضا باغستانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره سرفصل دروس تخصصی اجباری دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری: یک مطالعه کیفی
شهناز کهن، فریده بهمن جنبه، سهیلا احسان پور، گلنوش احمدی، مهشید عبدی شهشهانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل روابط ساختاری متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان در آموزش پزشکی
مجید یوسفی افراشته، سید کامران سلطانی عربشاهی، شعله بیگدلی، شهنام صدیق معروفی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل کواریانس و پیش‌فرض‌های استفاده از آن در تحقیقات علوم پزشکی
عباس عباسی قهرمانلو، سعید صفیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه قابلیت کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
محمد مهدی مردانشاهی *، انسیه دولتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت آموزشی بخش بیهوشی و درد از دیدگاه دستیاران و اساتید
منصوره تقوی نیا *، زهرا تقی پور انوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان و جو آموزشی مقطع علوم پایه در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از بازنگری
سارا مرتاض هجری *، رقیه گندم کار، عظیم میرزازاده، محمد جلیلی، غلامرضا حسن زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی محیط آموزشی اتاق‌های عمل مراکز آموزشی درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی از دیدگاه دستیاران بیهوشی بر اساس پرسشنامه ATEEM
زهرا میرزائی، حمید زاهدی *، جلیل کوهپایه زاده، محمود رضا آل بویه، زهرا نقی زاده موغاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی
فرزان مددی زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جدول تحلیل محتوای کتاب اخلاق پزشکی بر اساس نظریه سیستم ارزشی آلپورت
فریده اصغرزاده یزدی *، محسن آیتی، اسدالله زنگویی، رضا دستجردی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روایی و پایایی مقیاس شکفتگی وتعیین رابطه شکفتگی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پزشکی
محبوبه مرادی سیاه افشادی *، ندا قاسمی، امیر قمرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال
محمد حسین یارمحمدیان، مریم نظری، نجمه بهمن زیاری، رضا مرادی *، هیوا میرزایی، الهه نوابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی برنامه درسی ارزش‌مدار از دیدگاه صاحب‌نظران آموزش اخلاق و ارزش‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
شهرام یزدانی، مریم اکبری لاکه *، سلیمان احمدی، لیلا افشار، سید عباس فروتن
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش عوامل استرس‌زای دانشجویی درپیش‌بینی تعلل‌ورزی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پرستاری
مسلم عباسی، شهریار درگاهی *، زینب محمد علیپور، علیرضا محرابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیرآزمون‌های تکوینی اعلام نشده بر اضطراب امتحان دانشجویان علوم پایه ی پزشکی
رضا جفایی دلویی، حسین کریمی مونقی، حسین حقیر، سمیه علیزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education