[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML فراخوان اولین کنگره بین المللی روشهای آموزشی در علوم زیست پزشکی: روشهای تسهیل یادگیری آناتومی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک انسانی
ابراهیم اسفندیاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان
گلرخ مریدی ، سینا ولیئی، شهناز خالدی، محمد فتحی، مجید شفیعیان، فردین غریبی،
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شکاف در کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود با وضع مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی
مسعود بحرینی ، شهلا مومنی دانایی، شهره شهامت، علیرضا خاتونی، سحر قدسی، سید محسن هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری
محبوبه سجادی هزاوه ، لیلی بریم نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی و استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد در ﭘزشکان متخصص بالینی و عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
اتوشه روحانی ، وحید اکبری، کریم مرادیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری در مورد ویژگی‌های مربی بالینی اثربخش
مهدی حیدرزاده ، احمد ایزدی، آزاد رحمانی، وحید زمان‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه کیفی
معصومه همتی مسلک پاک ، حمیده خلیل زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد آموزش بالینی بر مبنای فرایند پرستاری و بحث گروهی در دانشجویان پرستاری
محسن ادیب حاج باقری ، ندا میرباقر ، سعیده حیدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری از دیدگاه آنان: یک مطالعه کیفی
شراره خسروی ، مهرنوش پازارگادی، طاهره اشک تراب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع درون دانشگاهی مؤثر بر فعالیت‌های تحقیقاتی از دیدگاه اعضای هیأت‌‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1387
زهرا کریمیان ، زهرا صباغیان، بهرام صالح صدق پور، فرهاد لطفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر روش آموزشی «توضیح- نمایش- مشاهده- عمل»Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی
علی باقریان ، مصطفی صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع تغییر برنامه‌های درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی
کورش فتحی واجارگاه ، محمد جمالی تازه کند، حامد زمانی‌منش، علیرضا یوزباشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه گرایش به تفکر انتقادی در سال‌های مختلف تحصیلی و ارتباط آن با اضطراب در دانشجویان پرستاری
معصومه برخورداری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش آموزش ایفای نقش و بحث گروهی بر عملکرد کارورزان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه انتقال خبر بد
سید اسماعیل مناقب ، نجمه السادات مصلی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان بهره‌مندی فراگیران از محتوای برنامه‌های گزارش صبحگاهی و عوامل مرتبط با آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران
سیدمنصور رضوی ، سهیلا شهباز قزوینی، سهیلا دبیران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد و مقایسه الگوی اعتقاد بهداشتی و تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده در پیشگویی عوامل مرتبط با استفاده از کمربند ایمنی در رانندگان شهر سبزوار
علی مهری ، زینب صدیقی صومعه کوچک
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان
رضا غفاری ، ابوالقاسم امینی، شهرام یزدانی، مهستی علیزاده، فریبا سالک رنجبرزاده، سوسن حسنزاده سلماسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظر دانشجویان بالینی دندانپزشکی در مورد عوامل مؤثر برکیفیت سخنرانی در کلاس‌های نظری
عباس منزوی، لیلا صدیق پور ، سجاد جعفری، نرگس صالح، محمد جواد خرازی فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML معرفی موتور تولید کتاب الکترونیکی چندرسانه‌ای تعاملی استاندارد جهت استفاده در فرایند یادگیری الکترونیکی
حسین کی نژاد ، میترا دانشمند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by