[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 16 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML هم‌دلی دستیاران رشته‌های مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار ص. 1-8
[English Abstract] غلامرضا خیرآبادی *، لعیا گلشنی، نسرین مسایلی، درنا خیرآبادی، مهدخت حاجی رحیمی، مریم یاحی
چکیده (2186 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1288 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (354 دریافت)
XML فراتحلیل عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در آموزش پزشکی ص. 9-20
[English Abstract] حسن کاویانی *، محمدرضا نیلی
چکیده (2053 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1339 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (261 دریافت)
XML انواع روش‌های آموزش الکتروکاردیوگرام : کدام روش آموزش بهتر است ؟ مروری بر متون ص. 21-30
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری *، حسین کریمی
چکیده (1824 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (968 دریافت)  
XML رابطه بین حمایت‌های محیطی و خودآگاهی هیجانی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی ص. 31-42
[English Abstract] سعید مهنا *، سیاوش طالع پسند
چکیده (2419 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1359 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (297 دریافت)
XML تأثیر برنامه آموزش غیرحضوری از طریق ارسال پیامک در طی دوران بارداری بر آگاهی و رضایت مادران باردار ص. 43-52
[English Abstract] فریبا حقانی، شهلا شهیدی *، فریناز منوچهری، بابک کلانتری، گلسا قاسمی
چکیده (2233 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (922 دریافت)     |   پرسشنامه سنجش آگاهی (پیش آزمون) [DOC]  (193 دریافت)   |   پرسشنامه سنجش آگاهی (پس آزمون) [DOC]  (174 دریافت)   |   پرسشنامه سنجش رضایت [DOC]  (165 دریافت)
XML مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی: یک مطالعه مروری ص. 53-62
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری *، سعیده رفیعی
چکیده (2084 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (991 دریافت)  
XML امکان‌سنجی اجرای ﻧﻈﺎم آﻣﻮزشﺗﺮﻛﻴﺒﻲ بر اساس الزامات ایزو 10015 در شبکه بهداشت و درمان ص. 63-71
[English Abstract] عارف شاه ویرن *، تقی زوار، ابوالفضل قاسم زاده، فاطمه حضرتیان
چکیده (2263 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1161 دریافت)  
XML ماجول خودیادگیری در آموزش علوم پزشکی: مروری بر متون ص. 72-83
[English Abstract] شهین توحیدی، حسین کریمی مونقی *
چکیده (1850 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (919 دریافت)  
XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ص. 84-93
[English Abstract] منصوره عزیززاده فروزی، پریسا شاه محمدی پور، اعظم حیدرزاده *، مه لقا دهقان، زینب طاهری
چکیده (1938 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (880 دریافت)  
XML تأملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی ص. 94-103
[English Abstract] اکبر هدایتی، حسن ملکی *، علیرضا صادقی، اسماعیل سعدی پور
چکیده (2008 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (873 دریافت)  
XML کلاس وارونه: یک روش آموزش تربیتی ص. 104-119
[English Abstract] فریبا حقانی، حبیب اله رضایی *، امین بیگ زاده، بتول اقبالی
چکیده (2011 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (956 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (195 دریافت)
XML تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی ص. 120-130
[English Abstract] فاطمه کرباسی، مهناز خطیبان *، علیرضا سلطانیان
چکیده (1847 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (758 دریافت)  
XML تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی ص. 131-137
[English Abstract] محمد زارع، راحله ساریخانی *
چکیده (1595 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (613 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (137 دریافت)
XML وضعیت اشتراک گذاری دانش در کانون تصمیم‌گیری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ص. 138-148
[English Abstract] غزال آذری، لیلا ریاحی *، رضا دهنوئیه
چکیده (1484 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (537 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (126 دریافت)
XML ‌تأثیر ‌حکایت‌نویسی ‌بر ‌مهارت‌های ‌ارتباطی ‌دانشجویان‌ پرستاری ص. 149-156
[English Abstract] عباس مقدمی، لیلا جویباری *، حمید‌رضا ‌ برادران، اکرم ثناگو
چکیده (1829 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (669 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (151 دریافت)
XML نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید ص. 157-164
[English Abstract] زهرا اکبری *
چکیده (1171 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (445 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (118 دریافت)
XML مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای هوش شخصی ص. 165-175
[English Abstract] ناصر صبحی، مظفر غفاری *، مهری مولایی
چکیده (1772 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (829 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (142 دریافت)
XML نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگویی‌کننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ص. 176-178
[English Abstract] محمد شهباز *
چکیده (1238 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (528 دریافت)  
XML نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال ص. 179-181
[English Abstract] آزاده نوری، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده (1607 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (692 دریافت)  
XML آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمون‌های چند گزینه‌ای محدود و یا منسوخ گردد؟ ص. 182-183
[English Abstract] نازنین شماعیان رضوی، آیین محمدی *
چکیده (1755 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (472 دریافت)  
XML طبی‌سازی در پرستاری: نقش آموزش پرستاری در طبی‌زدایی ص. 184-185
آزاده نوری، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده (839 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (307 دریافت)  
XML آستی (OSTE): ابزاری مناسب برای ارتقا و ارزیابی مهارت‌های تدریس اعضای هیأت‌علمی و مربیان بالینی ص. 186-188
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد *، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده (1586 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (520 دریافت)  
XML عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ص. 189-199
[English Abstract] عبدالحسین شکور نیا، نسرین خواجه علی، افسون باقری، مهدی بیژن زاده *
چکیده (1671 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (467 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (119 دریافت)
XML رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و جهت‌گیری هدف پیشرفت با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان ص. 200-209
[English Abstract] سیدمحسن عزیزی *، حسین زارع، حجت اله الماسی
چکیده (1979 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (557 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (130 دریافت)
XML رابطه جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی شیراز ص. 210-218
[English Abstract] علی دهقانی ناژوانی، مریم زارع پور *
چکیده (2021 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (575 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (134 دریافت)
XML استفاده از داربست آموزشی( Scaffolding) جهت بهبود آموزش بالینی دانشجویان تکنولوژیست جراحی ص. 219-221
[English Abstract] سهیلا کلانتری، علی‌اکبر آقایی‌نژاد، مریم چهره‌گشا، فرشته عراقیان *
چکیده (1621 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (501 دریافت)  
XML تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 222-231
[English Abstract] محمد اکبری بورنگ *، حسن رحیمی بورنگ
چکیده (2167 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (673 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (156 دریافت)
XML رابطه‌ی بین هوش هیجانی و هوش معنوی دانشجویان پرستاری و مامایی ص. 232-241
[English Abstract] عارفه عرفان، فریبا حقانی، اطهر امید *، مریم براتعلی
چکیده (2080 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (767 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (143 دریافت)
XML تلفیق در برنامه‌های درسی علوم پزشکی: دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 242-248
[English Abstract] فیروز محمودی *، یوسف ادیب، زینب چراغی
چکیده (2010 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (502 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (103 دریافت)
XML نامه به سردبیر: هافستی روشی برای ارزیابی دانشجویان در المپیاد علمی علوم پزشکی ص. 249-250
[English Abstract] شهرام یزدانی، فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری *
چکیده (1526 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (456 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتری‌شناسی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی در مقایسه با رویکرد شناخت‌گرایی ص. 251-262
[English Abstract] مژگان محمدی مهر، کیومرث تقی‌پور *
چکیده (1602 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (466 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (97 دریافت)
XML نامه به سردبیر: استفاده از مصاحبه‌های کوتاه چندگانه در ارزیابی صلاحیت داوطلبین دوره دکترای تخصصی ص. 263-264
[English Abstract] سلیمان احمدی، لیلا جویباری، اکرم ثناگو *
چکیده (1449 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (489 دریافت)  
XML تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر پیشرفت‌ تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی ص. 265-272
[English Abstract] مرتضی مالمیر، محمد زارع *، نرگس فیض‌آبادی، راحله ساریخانی
چکیده (2328 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (787 دریافت)  
XML پیش‌بینی بهزیستی ذهنی دانشجویان پرستاری بر اساس ذهن‌آگاهی و شفقت‌ورزی به خود ص. 273-282
[English Abstract] بهمن کرد *
چکیده (1921 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (904 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (125 دریافت)
XML تأثیر نقشه‌های مفهومی درآموزش: مروری نظام مند ص. 283-297
[English Abstract] مرضیه معراجی، ساناز سادات محمودیان *، الهه هوشمند
چکیده (1426 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (509 دریافت)  
XML ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستان‌های دولتی-آموزشی شهر رشت ص. 298-309
[English Abstract] محمدعلی نادی *، رویا بابایی کسمایی، سعیده امین الرعایا یمینی، حشمت اله موسوی، غلامرضا قاسمی
چکیده (1214 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (318 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (101 دریافت)
XML سنجش نیاز‌های آموزشی متخصصین بیهوشی و رشته‎های جراحی در زمینه‌ی طب انتقال خون ص. 310-319
[English Abstract] زریچهر وکیلی *، طاهره چنگیز، شهرام یزدانی، ریتا مجتهدزاده
چکیده (1401 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (313 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (109 دریافت)
XML نیازسنجی درس "کارآفرینی و آشنایی با کسب ‌و کار" در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 320-327
[English Abstract] نیکو یمانی، مهدیه موسوی، فریبا حقانی *
چکیده (1639 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (461 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (113 دریافت)
XML تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشته‎ی پرستاری دانشگاه‎های علوم‎پزشکی کشور ص. 328-340
[English Abstract] شهلا علیاری *، حسن ملکی، مهرنوش پازارگادی، عباس عباسپور
چکیده (1009 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (285 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (109 دریافت)
XML مزایا، محدودیت‌ها و راه‌کارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری ص. 341-355
[English Abstract] فریبا حقانی، مرضیه ضیایی راد *
چکیده (1203 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (310 دریافت)  
XML نقش سلامت اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ص. 356-365
[English Abstract] علی اکبر عجم *
چکیده (1219 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (477 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (133 دریافت)
XML آموزش به شیوه همتای نزدیک (near peer) در علوم پزشکی: مرور سیستماتیک ص. 366-378
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری *، الهام سادات مطهریان
چکیده (1817 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (558 دریافت)  
XML میزان رضایت دستیاران و دانشجویان پزشکی از جلسات ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ص. 379-387
[English Abstract] رضا بهنام‌فر، مهرداد مستغاثی *
چکیده (933 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (277 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (106 دریافت)
XML آزمون فلسفه پزشکی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه ص. 388-398
[English Abstract] علیرضا منجمی، اکبر سلطانی، لیلا افشار، غلامحسین مقدم حیدری، حمیدرضا نمازی، شهرام یزدانی، ابراهیم کلانتر، احمدرضا همتی مقدم، فرزاد گلی، مینو یغمایی *
چکیده (1818 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (405 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (114 دریافت)
XML مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی ص. 399-406
[English Abstract] مژگان کچویی *، امیر محمدی، بهنام میرزاکوچکی
چکیده (1766 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (404 دریافت)  
XML اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری ص. 407-417
[English Abstract] زهرا سهرابی، کبری صالحی، حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی *
چکیده (1828 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (531 دریافت)  
XML مقایسه مهارت‌های روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 418-429
[English Abstract] فیروز محمودی *، زینب فیض اله زاده، زهرا صمدی
چکیده (1745 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (455 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (158 دریافت)
XML ارزش‌های حرفه‌ای و اخلاقی ارائه مراقبت‌های پرستاری از دیدگاه پرستاران ص. 430-439
[English Abstract] شبنم رزمجویی *، حیدر علی عابدی، رضا مسعودی
چکیده (1845 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (509 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (155 دریافت)
XML علل مقاومت در برابر تغییر و راه‌کارهایی برای غلبه بر آن: مروری بر متون ص. 440-453
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی *
چکیده (2046 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (521 دریافت)  
XML رابطه سرمایه فکری و مسؤولیت‌‌پذیری اجتماعی با رفتار اخلاقی اعضای هیأت‌علمی ص. 454-464
[English Abstract] منیره پیران، ناصر ناستی زایی *
چکیده (1864 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (485 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (150 دریافت)
XML نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری شاغل در کلینیک‌های دانشکده دندان پزشکی شیراز ص. 465-467
[English Abstract] حمیدرضا افتخاریان *، مریم خوش خواهش، باربد ضمیری
چکیده (1467 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (328 دریافت)  
XML نشر مکرر یا نشر حشو در منابع علوم پزشکی ص. 468-469
[English Abstract] شروین السادات هاشمیان، آرش نجیمی *
چکیده (952 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (325 دریافت)  
XML ارتباط راهبردهای فراشناختی، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم ص. 470-481
[English Abstract] داود محمدی، مهین قمی *، زهرا مسلمی، محمد عباسی
چکیده (2116 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (422 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (137 دریافت)
XML بررسی میزان رعایت اصول طراحی و اجرای کارگاه ‎های آموزشی ص. 482-493
[English Abstract] نادیا مشایخی، فریبا حقانی *، بابک عشرتی
چکیده (1445 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (335 دریافت)  
XML تعیین نیم‌رخ تیپ‌های شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی ص. 494-503
[English Abstract] رقیه پورصابری *
چکیده (1074 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (235 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (61 دریافت)
XML آموزش پزشکیِ سایبری: فراتر از تلفیق مفاهیم در یادگیری مبتنی بر تکنولوژی ص. 504-515
[English Abstract] شهرام یزدانی، زهره خوش گفتار *، سلیمان احمدی، سید عباس فروتن
چکیده (1055 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (295 دریافت)  
XML تأثیر آموزش مهارت‌های مراقبت معنوی بر انگیزه‌ی تحصیلی و سبک‌های ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری ص. 516-524
[English Abstract] معصومه باقرپور *، حسن عبداله زاده، زهرا سلامتی
چکیده (881 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (312 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (85 دریافت)
XML رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیت‌های سیار در مکان مذهبی ص. 525-533
[English Abstract] بهاره طحانی *، علیرضا فرزانه خو، جابر یقینی
چکیده (1009 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (285 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (92 دریافت)
XML ارزیابی نقادانه رشته هوشبری براساس مدل ارزیابی‌ایزنر ص. 537-551
[English Abstract] زهرا شیخ علیپور، مژگان لطفی، لیلا ولیزاده *، فضا ویرانی
چکیده (596 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (199 دریافت)  
XML آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد ص. 552-560
[English Abstract] هدایت اله عسگری، وحید عشوریون *، سهیلا احسانپور
چکیده (657 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (200 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (45 دریافت)
XML تبیین چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی ص. 561-575
[English Abstract] سید علی خالقی نژاد، حسن ملکی *، مقصود فراستخواه، آقای عباس عباس پور
چکیده (696 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (188 دریافت)  
XML سامانه‌ی اطلاعات مدیریت برنامه‌ی درسی ص. 576-581
[English Abstract] طاهره چنگیز، بتول اقبالی *
چکیده (512 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (152 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.189 seconds with 1819 queries by yektaweb 3461