[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 16 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML هم‌دلی دستیاران رشته‌های مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار ص. 1-8
[English Abstract] غلامرضا خیرآبادی* ، لعیا گلشنی، نسرین مسایلی، درنا خیرآبادی، مهدخت حاجی رحیمی، مریم یاحی
چکیده (2836 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1626 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (400 دریافت)
XML فراتحلیل عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در آموزش پزشکی ص. 9-20
[English Abstract] حسن کاویانی* ، محمدرضا نیلی
چکیده (2756 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1732 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (320 دریافت)
XML انواع روش‌های آموزش الکتروکاردیوگرام : کدام روش آموزش بهتر است ؟ مروری بر متون ص. 21-30
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، حسین کریمی
چکیده (2515 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1198 دریافت)  
XML رابطه بین حمایت‌های محیطی و خودآگاهی هیجانی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی ص. 31-42
[English Abstract] سعید مهنا* ، سیاوش طالع پسند
چکیده (3864 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1985 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (409 دریافت)
XML تأثیر برنامه آموزش غیرحضوری از طریق ارسال پیامک در طی دوران بارداری بر آگاهی و رضایت مادران باردار ص. 43-52
[English Abstract] فریبا حقانی، شهلا شهیدی* ، فریناز منوچهری، بابک کلانتری، گلسا قاسمی
چکیده (2913 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1177 دریافت)     |   پرسشنامه سنجش آگاهی (پیش آزمون) [DOC]  (219 دریافت)   |   پرسشنامه سنجش آگاهی (پس آزمون) [DOC]  (199 دریافت)   |   پرسشنامه سنجش رضایت [DOC]  (189 دریافت)
XML مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی: یک مطالعه مروری ص. 53-62
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، سعیده رفیعی
چکیده (2716 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1254 دریافت)  
XML امکان‌سنجی اجرای ﻧﻈﺎم آﻣﻮزشﺗﺮﻛﻴﺒﻲ بر اساس الزامات ایزو 10015 در شبکه بهداشت و درمان ص. 63-71
[English Abstract] عارف شاه ویرن* ، تقی زوار، ابوالفضل قاسم زاده، فاطمه حضرتیان
چکیده (2934 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1416 دریافت)  
XML ماجول خودیادگیری در آموزش علوم پزشکی: مروری بر متون ص. 72-83
[English Abstract] شهین توحیدی، حسین کریمی مونقی*
چکیده (2467 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1147 دریافت)  
XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ص. 84-93
[English Abstract] منصوره عزیززاده فروزی، پریسا شاه محمدی پور، اعظم حیدرزاده* ، مه لقا دهقان، زینب طاهری
چکیده (2818 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1142 دریافت)  
XML تأملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی ص. 94-103
[English Abstract] اکبر هدایتی، حسن ملکی* ، علیرضا صادقی، اسماعیل سعدی پور
چکیده (2905 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1194 دریافت)  
XML کلاس وارونه: یک روش آموزش تربیتی ص. 104-119
[English Abstract] فریبا حقانی، حبیب اله رضایی* ، امین بیگ زاده، بتول اقبالی
چکیده (3280 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1506 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (304 دریافت)
XML تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی ص. 120-130
[English Abstract] فاطمه کرباسی، مهناز خطیبان* ، علیرضا سلطانیان
چکیده (2556 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1055 دریافت)  
XML تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر خودتنظیمی دانشجویان پرستاری در درس فیزیولوژی ص. 131-137
[English Abstract] محمد زارع، راحله ساریخانی*
چکیده (2034 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (804 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (158 دریافت)
XML وضعیت اشتراک گذاری دانش در کانون تصمیم‌گیری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ص. 138-148
[English Abstract] غزال آذری، لیلا ریاحی* ، رضا دهنوئیه
چکیده (2079 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (746 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (148 دریافت)
XML ‌تأثیر ‌حکایت‌نویسی ‌بر ‌مهارت‌های ‌ارتباطی ‌دانشجویان‌ پرستاری ص. 149-156
[English Abstract] عباس مقدمی، لیلا جویباری* ، حمید‌رضا ‌ برادران، اکرم ثناگو
چکیده (2452 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (892 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (181 دریافت)
XML نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید ص. 157-164
[English Abstract] زهرا اکبری*
چکیده (1688 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (632 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (143 دریافت)
XML مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای هوش شخصی ص. 165-175
[English Abstract] ناصر صبحی، مظفر غفاری* ، مهری مولایی
چکیده (2419 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1204 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (185 دریافت)
XML نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگویی‌کننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ص. 176-178
[English Abstract] محمد شهباز*
چکیده (1737 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (698 دریافت)  
XML نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال ص. 179-181
[English Abstract] آزاده نوری، اکرم ثناگو* ، لیلا جویباری
چکیده (2561 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (999 دریافت)  
XML آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمون‌های چند گزینه‌ای محدود و یا منسوخ گردد؟ ص. 182-183
[English Abstract] نازنین شماعیان رضوی، آیین محمدی*
چکیده (2305 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (643 دریافت)  
XML طبی‌سازی در پرستاری: نقش آموزش پرستاری در طبی‌زدایی ص. 184-185
آزاده نوری، اکرم ثناگو* ، لیلا جویباری
چکیده (1342 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (439 دریافت)  
XML آستی (OSTE): ابزاری مناسب برای ارتقا و ارزیابی مهارت‌های تدریس اعضای هیأت‌علمی و مربیان بالینی ص. 186-188
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد* ، اکرم ثناگو، لیلا جویباری
چکیده (2230 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (766 دریافت)  
XML عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ص. 189-199
[English Abstract] عبدالحسین شکور نیا، نسرین خواجه علی، افسون باقری، مهدی بیژن زاده*
چکیده (2428 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (666 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (144 دریافت)
XML رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و جهت‌گیری هدف پیشرفت با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان ص. 200-209
[English Abstract] سیدمحسن عزیزی* ، حسین زارع، حجت اله الماسی
چکیده (2737 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (814 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (161 دریافت)
XML رابطه جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی شیراز ص. 210-218
[English Abstract] علی دهقانی ناژوانی، مریم زارع پور*
چکیده (3071 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (989 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (202 دریافت)
XML استفاده از داربست آموزشی( Scaffolding) جهت بهبود آموزش بالینی دانشجویان تکنولوژیست جراحی ص. 219-221
[English Abstract] سهیلا کلانتری، علی‌اکبر آقایی‌نژاد، مریم چهره‌گشا، فرشته عراقیان*
چکیده (2362 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (736 دریافت)  
XML تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 222-231
[English Abstract] محمد اکبری بورنگ* ، حسن رحیمی بورنگ
چکیده (3294 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1117 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (223 دریافت)
XML رابطه‌ی بین هوش هیجانی و هوش معنوی دانشجویان پرستاری و مامایی ص. 232-241
[English Abstract] عارفه عرفان، فریبا حقانی، اطهر امید* ، مریم براتعلی
چکیده (2813 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1147 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (184 دریافت)
XML تلفیق در برنامه‌های درسی علوم پزشکی: دیدگاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 242-248
[English Abstract] فیروز محمودی* ، یوسف ادیب، زینب چراغی
چکیده (2553 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (695 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (129 دریافت)
XML نامه به سردبیر: هافستی روشی برای ارزیابی دانشجویان در المپیاد علمی علوم پزشکی ص. 249-250
[English Abstract] شهرام یزدانی، فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری*
چکیده (2028 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (659 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتری‌شناسی بر اساس رویکرد سازنده‌گرایی در مقایسه با رویکرد شناخت‌گرایی ص. 251-262
[English Abstract] مژگان محمدی مهر، کیومرث تقی‌پور*
چکیده (2262 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (688 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (125 دریافت)
XML نامه به سردبیر: استفاده از مصاحبه‌های کوتاه چندگانه در ارزیابی صلاحیت داوطلبین دوره دکترای تخصصی ص. 263-264
[English Abstract] سلیمان احمدی، لیلا جویباری، اکرم ثناگو*
چکیده (1966 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (691 دریافت)  
XML تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر پیشرفت‌ تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی ص. 265-272
[English Abstract] مرتضی مالمیر، محمد زارع* ، نرگس فیض‌آبادی، راحله ساریخانی
چکیده (3314 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1174 دریافت)  
XML پیش‌بینی بهزیستی ذهنی دانشجویان پرستاری بر اساس ذهن‌آگاهی و شفقت‌ورزی به خود ص. 273-282
[English Abstract] بهمن کرد*
چکیده (2780 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1556 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (151 دریافت)
XML تأثیر نقشه‌های مفهومی درآموزش: مروری نظام مند ص. 283-297
[English Abstract] مرضیه معراجی، ساناز سادات محمودیان* ، الهه هوشمند
چکیده (2043 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (800 دریافت)  
XML ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستان‌های دولتی-آموزشی شهر رشت ص. 298-309
[English Abstract] محمدعلی نادی* ، رویا بابایی کسمایی، سعیده امین الرعایا یمینی، حشمت اله موسوی، غلامرضا قاسمی
چکیده (1709 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (497 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (134 دریافت)
XML سنجش نیاز‌های آموزشی متخصصین بیهوشی و رشته‎های جراحی در زمینه‌ی طب انتقال خون ص. 310-319
[English Abstract] زریچهر وکیلی* ، طاهره چنگیز، شهرام یزدانی، ریتا مجتهدزاده
چکیده (1931 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (511 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (137 دریافت)
XML نیازسنجی درس "کارآفرینی و آشنایی با کسب ‌و کار" در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 320-327
[English Abstract] نیکو یمانی، مهدیه موسوی، فریبا حقانی*
چکیده (2090 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (679 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (141 دریافت)
XML تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشته‎ی پرستاری دانشگاه‎های علوم‎پزشکی کشور ص. 328-340
[English Abstract] شهلا علیاری* ، حسن ملکی، مهرنوش پازارگادی، عباس عباسپور
چکیده (1614 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (520 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (153 دریافت)
XML مزایا، محدودیت‌ها و راه‌کارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری ص. 341-355
[English Abstract] فریبا حقانی، مرضیه ضیایی راد*
چکیده (1751 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (512 دریافت)  
XML نقش سلامت اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ص. 356-365
[English Abstract] علی اکبر عجم*
چکیده (1859 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (897 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (206 دریافت)
XML آموزش به شیوه همتای نزدیک (near peer) در علوم پزشکی: مرور سیستماتیک ص. 366-378
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، الهام سادات مطهریان
چکیده (2405 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (874 دریافت)  
XML میزان رضایت دستیاران و دانشجویان پزشکی از جلسات ژورنال کلاب در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ص. 379-387
[English Abstract] رضا بهنام‌فر، مهرداد مستغاثی*
چکیده (1381 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (474 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (136 دریافت)
XML آزمون فلسفه پزشکی در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی: گزارش یک تجربه ص. 388-398
[English Abstract] علیرضا منجمی، اکبر سلطانی، لیلا افشار، غلامحسین مقدم حیدری، حمیدرضا نمازی، شهرام یزدانی، ابراهیم کلانتر، احمدرضا همتی مقدم، فرزاد گلی، مینو یغمایی*
چکیده (3138 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (644 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (148 دریافت)
XML مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی ص. 399-406
[English Abstract] مژگان کچویی* ، امیر محمدی، بهنام میرزاکوچکی
چکیده (2331 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (622 دریافت)  
XML اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری ص. 407-417
[English Abstract] زهرا سهرابی، کبری صالحی، حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی*
چکیده (2441 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (804 دریافت)  
XML مقایسه مهارت‌های روابط میان فردی دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 418-429
[English Abstract] فیروز محمودی* ، زینب فیض اله زاده، زهرا صمدی
چکیده (2691 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (724 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (204 دریافت)
XML ارزش‌های حرفه‌ای و اخلاقی ارائه مراقبت‌های پرستاری از دیدگاه پرستاران ص. 430-439
[English Abstract] شبنم رزمجویی* ، حیدر علی عابدی، رضا مسعودی
چکیده (2493 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (858 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (199 دریافت)
XML علل مقاومت در برابر تغییر و راه‌کارهایی برای غلبه بر آن: مروری بر متون ص. 440-453
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی*
چکیده (3486 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (979 دریافت)  
XML رابطه سرمایه فکری و مسؤولیت‌‌پذیری اجتماعی با رفتار اخلاقی اعضای هیأت‌علمی ص. 454-464
[English Abstract] منیره پیران، ناصر ناستی زایی*
چکیده (2533 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (810 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (209 دریافت)
XML نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری شاغل در کلینیک‌های دانشکده دندان پزشکی شیراز ص. 465-467
[English Abstract] حمیدرضا افتخاریان* ، مریم خوش خواهش، باربد ضمیری
چکیده (1981 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (517 دریافت)  
XML نشر مکرر یا نشر حشو در منابع علوم پزشکی ص. 468-469
[English Abstract] شروین السادات هاشمیان، آرش نجیمی*
چکیده (1532 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (480 دریافت)  
XML ارتباط راهبردهای فراشناختی، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم ص. 470-481
[English Abstract] داود محمدی، مهین قمی* ، زهرا مسلمی، محمد عباسی
چکیده (2903 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (665 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (189 دریافت)
XML بررسی میزان رعایت اصول طراحی و اجرای کارگاه ‎های آموزشی ص. 482-493
[English Abstract] نادیا مشایخی، فریبا حقانی* ، بابک عشرتی
چکیده (2090 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (525 دریافت)  
XML تعیین نیم‌رخ تیپ‌های شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی ص. 494-503
[English Abstract] رقیه پورصابری*
چکیده (1631 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (452 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (89 دریافت)
XML آموزش پزشکیِ سایبری: فراتر از تلفیق مفاهیم در یادگیری مبتنی بر تکنولوژی ص. 504-515
[English Abstract] شهرام یزدانی، زهره خوش گفتار* ، سلیمان احمدی، سید عباس فروتن
چکیده (1534 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (493 دریافت)  
XML تأثیر آموزش مهارت‌های مراقبت معنوی بر انگیزه‌ی تحصیلی و سبک‌های ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری ص. 516-524
[English Abstract] معصومه باقرپور* ، حسن عبداله زاده، زهرا سلامتی
چکیده (1438 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (590 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (122 دریافت)
XML رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیت‌های سیار در مکان مذهبی ص. 525-533
[English Abstract] بهاره طحانی* ، علیرضا فرزانه خو، جابر یقینی
چکیده (1442 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (459 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (114 دریافت)
XML ارزیابی نقادانه رشته هوشبری براساس مدل ارزیابی‌ایزنر ص. 537-551
[English Abstract] زهرا شیخ علیپور، مژگان لطفی، لیلا ولیزاده* ، فضا ویرانی
چکیده (1059 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (406 دریافت)  
XML آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد ص. 552-560
[English Abstract] هدایت اله عسگری، وحید عشوریون* ، سهیلا احسانپور
چکیده (1134 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (367 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (63 دریافت)
XML تبیین چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی ص. 561-575
[English Abstract] سید علی خالقی نژاد، حسن ملکی* ، مقصود فراستخواه، آقای عباس عباس پور
چکیده (1335 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (392 دریافت)  
XML سامانه‌ی اطلاعات مدیریت برنامه‌ی درسی ص. 576-581
[English Abstract] طاهره چنگیز، بتول اقبالی*
چکیده (902 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (319 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.73 seconds with 212 queries by YEKTAWEB 3731