آموزش و ارزشیابی درس کارآموزی در عرصه دانشجویان کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی به دو روش متداول و کارنامه ثبت عملکرد
                        
                        
                        
                        
                        رضایت دانشجویان و استادان دندانپزشکی از دستاوردهای آموزشی فیلد کارورزی دندانپزشکی با استفاده از یونیتهای سیار در مکان مذهبی
                        
                        
                        
                        
                        تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر انگیزهی تحصیلی و سبکهای ارتباط با بیمار در دانشجویان پرستاری
                        
                        
                        
                        
                        تعیین نیمرخ تیپهای شخصیت مایرز/بریگز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلی 
                        
                        
                        
                        
                        اجرای آزمون مشاهده مستقیم مهارتهای عملی(Direct Observed Procedural Skills) در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: یک مطالعه مروری
                        
                        
                        
                        
                        مقایسه تاثیرروش آموزش سنتی و آموزش ترکیبی (سنتی و الکترونیکی) در ارتقا مهارت عملی ساخت پلاک متحرک ارتودنسی
                        
                        
                        
                        
  
،    اکبر سلطانی 
  
،    لیلا افشار 
  
،    غلامحسین مقدم حیدری 
  
،    حمیدرضا نمازی 
  
،    شهرام یزدانی 
  
،    ابراهیم کلانتر 
  
،    احمدرضا همتی مقدم 
  
،    فرزاد گلی 
  
،    مینو یغمایی* 
  
                
                        مزایا، محدودیتها و راهکارهای اجرایی نمودن قراردادهای یادگیری در آموزش بالینی پرستاری: مطالعه مروری
                        
                        
                        
                        
                        تدوین و ارائه الگوی اعتباربخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشتهی پرستاری دانشگاههای علومپزشکی کشور
                        
                        
                        
                        
                        ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزیابی فرهنگ یادگیری بالینی سازمانی در بین پرستاران بیمارستانهای دولتی-آموزشی شهر رشت
                        
                        
                        
                        
                        اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتریشناسی بر اساس رویکرد سازندهگرایی در مقایسه با رویکرد شناختگرایی
                        
                        
                        
                        
                        تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
                        
                        
                        
                        
                        عوامل مؤثر در انتخاب رشته پزشکی و میزان تغییر در انگیزه دانشجویان در طول دوره تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
                        
                        
                        
                        
                        نقد مقاله: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال
                        
                        
                        
                        
                        نقد مقاله: میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیشگوییکننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان
                        
                        
                        
                        
                        نیازهای آموزشی زبان انگلیسی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دیدگاه اساتید 
                        
                        
                        
                        
                        تأثیر آموزش ارتباط با بیمار به روش ایفای نقش بر رفتارهای مراقبتی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی
                        
                        
                        
                        
                        مقایسه اثربخشی سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی: یک مطالعه  مروری