[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 4 - ( 8-1390 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML بکارگیری روش شبیه‌سازی رایانه‌ای در آموزش درس فارماکولوژی داروسازی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 308-317
[English Abstract] مسلم نجفی* ، طاهره اعتراف اسکوئی
چکیده (12724 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2573 دریافت)  
XML موارد ضعف و قوت اولین دوره آموزش غیرحضوری گواهی‌نامه عالی بهداشت کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه دانشجویان این دوره: مطالعه کیفی ص. 318-331
[English Abstract] نرگس خانجانی* ، وحیده جمشیدی
چکیده (11486 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1240 دریافت)  
XML شناسایی ابعاد صلاحیتی استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پرستاری: تحقیق کیفی ص. 332-346
[English Abstract] مهسا خدایاریان* ، سید جلیل میرمحمدی، طاهره سلیمی، مرضیه عربان، شهناز مجاهد، محبوبه رسایی
چکیده (17637 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1774 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (647 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی شهر تهران در مورد دوره کارورزی پزشکی اجتماعی ص. 347-355
[English Abstract] علی دواتی* ، محبوبه آقایی، مریم کمالی، فاطمه گیتی نورد، فاطمه رمضانی، نیوشا عندلیبی
چکیده (13353 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1249 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (524 دریافت)
XML طراحی آموزشی، اجرا و ارزشیابی یک سیستم یادگیری الکترونیکی، تجربه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 348-359
[English Abstract] ریتا مجتهدزاده، آیین محمدی* ، امیرحسین امامی
چکیده (20265 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3593 دریافت)     |   پرسشنامه طرح [DOC]  (677 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی بالینی به روش پوشه کار بر میزان مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 368-381
[English Abstract] معصومه لطیفی* ، مرضیه شبان، علیرضا نیکبخت نصرآبادی، عباس مهران، زهره پارسا یکتا
چکیده (16402 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1936 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (2032 دریافت)
XML تعیین نوع مناسب محتوای الکترونیکی برای برنامه های آموزش مداوم اینترنتی جامعه پزشکی در ایران ص. 382-392
[English Abstract] ریتا مجتهدزاده* ، عیسی ابراهیم زاده، بهمن زندی، محمدرضا سرمدی، احمد علیپور
چکیده (10358 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1537 دریافت)     |   پرسشنامه طرح 1 [DOC]  (556 دریافت)   |   پرسشنامه طرح 2 [DOC]  (507 دریافت)
XML ارشدیت، مفهومی گم شده در آموزش پرستاری ایران:مفهوم و کاربرد واژه‌های پیش‌رایزنی و رایزنی در آموزش پرستاری ص. 393-397
[English Abstract] زهره پارسا یکتا، اکرم قهرمانیان* ، علیرضا حاجی اسکندر
چکیده (9548 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1867 دریافت)  
XML مقایسه نرم‌افزارهای مدیریت یادگیری کد منبع باز در آموزش الکترونیک، و ارائه یک ابزار ارزیابی بومی ص. 398-407
[English Abstract] مهران کامکار حقیقی* ، مرجان قاضی سعیدی، مرضیه معراجی، ناهید رمضان قربانی، خلیل کیمیافر
چکیده (11255 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2246 دریافت)     |   ابزار ارزشیابی پنج نرم افزار کد منبع باز به همراه نتایج ارزشیابی [DOCX]  (594 دریافت)
XML رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در حوزه آموزش بر اساس شاخص کارایی ص. 408-417
[English Abstract] زهره سهرابی، مهدی یوسفی* ، سمیه فضایلی، رفعت محبی فر، غلامرضا مرادی، عباس عظیمی
چکیده (10022 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1265 دریافت)  
XML تأثیر آموزش گروه همتایان بر یادگیری مهارت عملی دانشجویان دندانپزشکی در پره کلینیک ترمیمی ص. 418-424
[English Abstract] سودابه کیمیایی* ، المیرا جعفری نویمی پور، نرمین محمدی
چکیده (13662 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2098 دریافت)  
XML وضعیت کار عملی کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس یادداشت‌های الکترونیکی روزانه دانشجویان ص. 425-426
[English Abstract] حمید آموزگار* ، مژگان زحمتکشان
چکیده (6857 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1138 دریافت)  
XML میزان شیوع درک غلط دانشجویان از مفاهیم فیزیولوژی قلب و گردش خون و نقش گذراندن این دروس در کاهش آن ص. 427-434
[English Abstract] محمدرضا پالیزوان* ، ابوالفضل ژند، محمدرضا طاهری نژاد، امید شفاعت، محمد رفیعی
چکیده (9451 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1208 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 65 queries by YEKTAWEB 3731