Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 15, Number 0 (2015-4)


Letter to editor
پژوهش در طرح تحول نظام سلامت
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

comprehensive health higher education plan, a model for plicy making in health higher educaion in ministry of health in Iran
برنامه جامع آموزش عالی نظام سلامت، الگویی برای سیاست‌گذاری آموزش عالی در وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Failure to respond as a problem in generalizing the results of research projects
عدم پاسخ‌گویی به عنوان یک مشکل در تعمیم نتایج طرح‌های پژوهشی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Principal component analysis or factor analysis different wording or methodological fault?
تحلیل مؤلفه‌های اصلی یا تحلیل عاملی؛تفاوت در واژه پردازی یا نقص روش شناختی؟
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

General Studies, Cognitive Construction, Class Reticence
فقر مطالعه غیردرسی، ساخت‌شناختی، سکوت کلاسی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Islamic spirituality in medical education: mandatory or optional?
معنویت اسلامی در آموزش پزشکی: ضرورت یا سلیقه؟
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Influencing the Willingness to Share Knowledge among Faculty Members of Shiraz University of Medical Sciences
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در بین اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning experience through peer education: a qualitative study
تجربه یادگیری به روش آموزش گروهی همتایان: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Religiosity and Academic Achievement in Students of Tehran University of Medical Sciences
رابطه دین‌داری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران سال تحصیلی 93-92
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparative Study of the Effects of Two Educational Methods, PBL and E-PBL on the Learning of Cardiology Ward Interns
مقایسه تأثیر دو روش آموزش مبتنی بر مسأله و شیوه الکترونیک آن بر یادگیری اینترن‌های بخش قلب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Information Literacy and Access to Facilities with Attitudes toward E-learning among students of Urmia University of Medical Sciences
ارتباط سواد اطلاعاتی و دسترسی به امکانات با نگرش به یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles