مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
جمعه 10 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 14، شماره 5 - ( 5-1393 )
نقد مقاله:اهمیت آلودگی دادهها در مطالعات و مقالات پزشکی
ص. 473-471
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(33784 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1498 دریافت)
تضمین کیفیت محصولات آموزش پزشکی: یک ضرورت
ص. 470-469
رقیه گندمکار
*
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(34182 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1654 دریافت)
نقد مقاله:بهبود کیفیت گزارش مقالات مروری
ص. 468-465
مرتضی عرب زوزنی
*
،
ولیالله بایگی
چکیده
(35452 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1797 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392
ص. 464-448
زهره سهرابی
*
،
سودابه لونی
،
سیمین تعاونی
چکیده
(36010 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4584 دریافت)
پذیرش آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه
ص. 447-437
سید نصرالله حسینی
،
مهدی میرزایی علویجه
،
ماری عطایی
،
فرزاد جلیلیان
،
بهزاد کرمی متین
*
،
لطیفه رستگار
چکیده
(35337 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1851 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(345 دریافت)
موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانههای دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاههای علومپزشکی و خلیج فارس بوشهر
ص. 436-423
میترا باغ جنتی
،
نیلوفر معتمد
،
علی حمیدی
*
چکیده
(35040 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1592 دریافت)
مروری نقادانه برمقالات تحقیقاتی کیفی در مرحله داوری مجلات: یک مطالعه کیفی توصیفی اکتشافی
ص. 422-411
مسعود بهرامی
*
چکیده
(37498 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1950 دریافت)
تأثیر یک روش فعال آموزشی بر میزان تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان
ص. 410-403
سید محمد علی حسینی
،
کبری کرمی
،
لیلا عباسی
،
حسین زاهدنژاد
*
چکیده
(34911 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1853 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(287 دریافت)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
ص. 402-393
حسین کریمی مونقی
*
،
اعظم محمدی
،
امیر رضا صالح مقدم
،
حسن غلامی
،
حسین کارشکی
،
نازنین زمانیان
چکیده
(39441 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2259 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [PDF]
(500 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]
(450 دریافت)
همبستگی بین درک ویژگیهای عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز
ص. 392-384
طاهره اشک تراب
،
شهزاد پاشاییپور
*
،
مریم رسولی
،
حمید علوی مجد
چکیده
(35008 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1784 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(294 دریافت)
رابطه آگاهی فراشناختی اعضای هیأتعلمی و آموزش تفکر سطح بالا به دانشجویان
ص. 371-383
حمید عبدی
*
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
احمدرضا نصر
،
نظام الدین قاسمی
چکیده
(34787 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2240 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(270 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(256 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS