تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392
، مهدی میرزایی علویجه
، ماری عطایی
، فرزاد جلیلیان
، بهزاد کرمی متین*
، لطیفه رستگار
موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانههای دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاههای علومپزشکی و خلیج فارس بوشهر
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
همبستگی بین درک ویژگیهای عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز