You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای
علیرضا ایرج پور *، موسی علوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری و یاددهی تأملی: مطالعه مروری
فریبا حقانی، سهیلا جعفری میانایی *، مریم احسانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش برخی از عوامل زمینه‌ای در آشنایی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
نیکو یمانی، کبری صالحی، نیر سادات مصطفوی، مهسا شکور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان
شکوفه جودت، طیبه خزاعی *، غلامرضا شریف‌زاده، طاهره خزاعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش بر آگاهی مددجویان HCVمثبت از بیماری هپاتیت C
عبداله رضایی دهاقانی، حبیب‌اله حسینی *، مهین بندری، بهروز عطایی، فاطمه عبدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی لاگ‌بوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی
زهرا موفقی *، علی شعیبی، علی بهاری، محمد خواجه دلویی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روانسنجی “مقیاس حس خودکارآمدی مدرس”
عزیز شمسی *، فریده یغمایی، فرید زایری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
اعظم نوری فروتقه، شهرام یزدانی، مهنوش فروغی، سید احمد رئیس السادات *، یداله محرابی، مرتضی صافی، فتحیه مرتضوی، شهلا رودپیما
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بیمار محوری در برنامه درسی پنهان با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی
مهناز جلال وندی *، محمدرضا سهرابی، اختر جمالی، علی تقی پورظهیر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبک‌های شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
محمدرضا آهنچیان *، سمیه بهمن آبادی، فاطمه ارفع بلوچی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نظرات دندانپزشکان در مورد برنامه آموزش مداوم
شهلا کاکوئی، فاطمه السادات سجادی، مینا شهابی نژاد، سینا کاکوئی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education