You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نامه به سردبیر درباره «تأثیر دوره کارآموزی روانپزشکی بر اولویت‌های انتخاب رشته تخصصی و احترام به تخصص‌های بالینی در دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز»
سید علیرضا جوادی نیا، محمدرضا عابدینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر رفتار شهروندی سازمانی پرستاران
مهنوش امینی *، ابوالقاسم نوری، حسین سماواتیان، محمدعلی سلطان الکتابی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه روش سخنرانی و پازل در تدریس درس فوریت‌های پزشکی: میزان یادگیری دانشجویان هوشبری و دیدگاه آنها نسبت به این دو روش
ملیحه صادق نژاد فروتقه، مریم باقری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی در دومقطع علوم پایه و پیش‌کارورزی
احمد صبوری کاشانی، ناصر فعال استادزر *، حسین کریمی مونقی، میترا قریب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML انطباق برنامه درسی دوره کارشناسی رشته بهداشت عمومی با نیازهای شغلی و وظایف مورد انتظار سیستم بهداشتی: دیدگاه کارشناسان این رشته در مورد سرفصل‌ها و محتوای دروس
احمد شیرجنگ *، مهستی علیزاده، فتحیه مرتضوی، محمد اصغری جعفرآبادی، ابوالفضل جدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش نقشه مفهومی بر "مهارت‌های تفکر انتقادی اختصاصی پرستاری" در دانشجویان پرستاری
مرضیه معطری *، سارا سلیمانی، ندا جمالی مقدم، فرخنده مهبودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان پرستاری درباره ارزشیابی عملکرد بالینی با رویکرد برنامه‌ای
معصومه ایمانی پور، محمد جلیلی *، عظیم میرزازاده، ناهید دهقان نیری، حمید حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس ابعاد کیفیت زندگی، استفاده از اینترنت و نگرش نسبت به اعتیاد در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
سجاد رضائی *، محمدباقر کجباف، سیدولی اله موسوی، سید حشمت اله موسوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اعضای هیأت‌علمی در مورد وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران
مصطفی صادقی *، علی باقریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2025 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education