You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد: مفهوم و مراحل اطهر امید، پیمان ادیبی، لیلا بذرافکن، زهرا جوهری، مهسا شکور، طاهره چنگیز
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش نگرش تفکر انتقادی و سبکهای شناختی یادگیری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی حسنعلی بختیار نصرآبادی، ستاره موسوی
*، ذبیح الله کاوه فارسان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین سرمایه اجتماعی سازمانی با نگهداشت اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سال1390 محمدرضا امیراسماعیلی، فرزانه ذوالعلی، رضا دهنویه، محمود نکوئی مقدم، عاطفه اسفندیاری
*، هدایت سالاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر یادگیری مراقبت دارویی در آموزش بالینی: نظرات دانشجویان پرستاری اراک زهره قمری زارع، زهرا پورفرزاد
*، مجتبی قربانی، مجید زمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر انتخاب رشته دانشجویان مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال 1389 آذر کبیرزاده
*، مهدی رضایی قره تکان، محمدرضا طیبان، مصطفی علیزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر برنامه آموزش گروه همتا بر میزان اضطراب بیماران مولتیپل اسکلروزیس علی دهقانی، سیما محمدخان کرمانشاهی
*، ربابه معماریان، رسول بهارلو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مبتنی بر وب در یادگیری دیس ریتمیهای قلبی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه رحیم بقایی، داود رسولی
*، علیرضا رحمانی، یوسف محمدپور، حسین جعفری زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نظرات پزشکان عمومی درباره کیفیت برنامههای آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز مهدی امیرنیا، فائزه محمدی
*، رضاقلی وحیدی، محمد محمد زاده، مرتضی قوجازاده، سید احمد حجازی، علیرضا زادگان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازروز پژوهشی-آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: گزارش یک تجربه فاطمه هادیزاده، آرش حدادگر
*، پیمان ادیبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue