تبیین تجارب دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از عوامل مؤثر در فرآیند یادگیری فعال: پژوهش کیفی
مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیأتعلمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان
، محسن دالبند
، پوراندخت داوودی
، بهنوش بختیاری
، فاطمه احمدی متمایل*
، عباس مقیم بیگی
میزان استفاده از برنامههای آموزش مداوم اینترنتی و رابطه آن با ویژگیهای برنامهها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
عوامل مؤثر بر عدم انطباق دانش نظری با مراقبتهای بالینی از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای کاشان