You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نگرش شرکت‌کنندگان یک دوره بازآموزی به ارزشیابی دوره با روش آزمون بالینی ساختاردار عینی
نرجس بحری، نسرین بحری، طلعت خدیوزاده *، هما صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بسط مفهوم دانش‌پژوهی: دانش‌پژوهی آموزشی و کاربرد آن در ایران
محمد جلیلی *، عظیم میرزازاده، علی جعفریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر اجرای آموزش مبتنی بر دستاورد بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
سوسن ولی‌زاده *، یوسف محمدپور، کبری پرون، سیما لک دیزجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دستیاران، کارورزان و کارآموزان پزشکی در مورد نقش آموزشی دستیاران
کوروش وحیدشاهی *، میترا محمودی، لیلا شهبازنژاد، حسین زمانی، سارا احتشامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پرستاری درباره محیط‌های یادگیری بالینی
مرضیه معطری *، سمیه رمضانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مهارت‌های تفکر انتقادی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان ترم اول و آخر مدیریت خدمات بهداشتی- درمانی
میترا قریب *، مصطفی ربیعیان، مهوش صلصالی، ابراهیم حاجی‌زاده، احمد صبوری کاشانی، حمیدرضا خلخالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه پیراپزشکان شاغل در استان گلستان نسبت به برنامه‌های بازآموزی
عبدالرحمان چرکزی *، مازیار رستمی، عباس‌علی کشتکار، قربان‌محمد کوچکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز
ملیحه جعفری *، یوسف ادیب، اسکندر فتحی‌آذر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمی بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مریم آویژگان، حسن کرمعلیان، وحید عشوریون *، طاهره چنگیز
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education