You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نگرش شرکتکنندگان یک دوره بازآموزی به ارزشیابی دوره با روش آزمون بالینی ساختاردار عینی نرجس بحری، نسرین بحری، طلعت خدیوزاده
*، هما صادقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بسط مفهوم دانشپژوهی: دانشپژوهی آموزشی و کاربرد آن در ایران محمد جلیلی
*، عظیم میرزازاده، علی جعفریان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر اجرای آموزش مبتنی بر دستاورد بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری سوسن ولیزاده
*، یوسف محمدپور، کبری پرون، سیما لک دیزجی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نگرش دستیاران، کارورزان و کارآموزان پزشکی در مورد نقش آموزشی دستیاران کوروش وحیدشاهی
*، میترا محمودی، لیلا شهبازنژاد، حسین زمانی، سارا احتشامی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درباره محیطهای یادگیری بالینی مرضیه معطری
*، سمیه رمضانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مهارتهای تفکر انتقادی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان ترم اول و آخر مدیریت خدمات بهداشتی- درمانی میترا قریب
*، مصطفی ربیعیان، مهوش صلصالی، ابراهیم حاجیزاده، احمد صبوری کاشانی، حمیدرضا خلخالی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
دیدگاه پیراپزشکان شاغل در استان گلستان نسبت به برنامههای بازآموزی عبدالرحمان چرکزی
*، مازیار رستمی، عباسعلی کشتکار، قربانمحمد کوچکی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش آموزش درس جمعیت و تنظیم خانواده در دانش و نگرش دانشجویان دختر دانشگاه تبریز ملیحه جعفری
*، یوسف ادیب، اسکندر فتحیآذر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمی بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مریم آویژگان، حسن کرمعلیان، وحید عشوریون
*، طاهره چنگیز
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue