مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
سه شنبه 24 مهر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 9، شماره 1 - ( 5-1388 )
ارتباط انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 84-79
سمانه فیروزنیا
*
،
علیرضا یوسفی
،
غلامرضا قاسمی
چکیده
(34467 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(29024 دریافت)
دیدگاه و اثربخشی آموزشهای تحصیلی در انتخاب روش زایمان ترجیحی در کادر درمانی زنان و زایمان
ص. 78-69
افسانه لالویی
،
نفیسه کاشانیزاده
،
مجتبی تیموری
*
چکیده
(15076 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3199 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی تجربه شده مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی و اعتبارسنجی آن در گروههای پزشکی
ص. 67-55
نرگس کشتیآرای
*
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کرایگ زیمیتات
،
احمدعلی فروغی
چکیده
(27392 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(17357 دریافت)
سبک یادگیری دروس نظری: تجارب و درک دانشجویان پرستاری
ص. 54-41
حسین کریمی مونقی
*
،
فاطمه دباغی
،
فاطمه اسکویی
،
کاتری ویلاینن جولکانن
چکیده
(22025 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4079 دریافت)
تأثیر دوره آموزش کارگاهی مهارتهای مطالعه و یادگیری بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان استعداد درخشان
ص. 40-31
فریبا حقانی
،
طلعت خدیوزاده
*
چکیده
(22602 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5661 دریافت)
عوامل مرتبط با وقوع مشروطی در دانشآموختگان دانشکده پرستاری و مامایی کاشان
ص. 29-21
زهرا تقربی
*
،
اسماعیل فخاریان
،
فخرالسادات میرحسینی
،
اصغر رسولینژاد
،
حسین اکبری
،
حسین عاملی
چکیده
(17081 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2888 دریافت)
ارتباط گرایش به تفکر انتقادی و عزّت نفس در دانشجویان پرستاری
ص. 19-13
معصومه برخورداری
*
،
شمسالملوک جلال منش
،
محمود محمودی
چکیده
(23589 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6335 دریافت)
ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی و ارتباط آن با رتبه آزمون سراسری ورود به دانشگاه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 12-5
زینبالسادات اطهری
*
،
مصطفی شریف
،
مهدی نعمت بخش
،
حسن بابامحمدی
چکیده
(22814 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6189 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS