Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Medical Education

مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی



Volume 13, Number 2 (2013-5)


Reference site for educational software
ایجاد سایت مرجع برای نرم‌افزارهای آموزشی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

A Proposed Model to Predict Academic Achievement: The Role of Critical Thinking and Self-regulated Learning Strategies
الگوی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی: نقش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Mental Health and Its Relationship with Academic Achievement in Students of Tabriz Nursing-Midwifery Faculty
سلامت روان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Longitudinal Study of CardioPulmonary Resuscitation Knowledge and Skills among Nurse Interns of Kashan University of Medical Sciences
بررسی طولی دانش و مهارت کارآموزان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه احیای قلبی ریوی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the Role of Achievement Objectives in Mediating the Relationship between Classroom Assessment Structure and Academic Achievement: A Descriptive Study
تعیین نقش اهداف پیشرفت در میانجی‌گری رابطه ساختار ارزشیابی کلاسی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه توصیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Empathy Training Workshops on Empathic Practice of Family Physicians of Jahrom University of Medical Sciences
تأثیر آموزش مهارت‌های هم‌دلی بر عملکرد هم‌دلانه پزشکان خانواده دانشگاه علوم پزشکی جهرم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors Affecting Medication Errors from Nurses' Perspective: Lessons Learned
عوامل مؤثر برخطاهای دارویی از دیدگاه پرستاران: درس‌های آموخته شده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Strategies for the Development of Mobile Learning through Teaching - Learning Activities in Medical Education: Perspectives of Medical Students and IT Professionals in Isfahan University of Medical Sciences
شناسایی راه‌کارهای توسعه یادگیری سیار در فعالیت‌های یاددهی-یادگیری آموزش پزشکی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی اصفهان و متخصصان فناوری اطلاعات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles