مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
یکشنبه 25 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 14، شماره 9 - ( 9-1393 )
چگونه عنوان صحیح برای مقاله انتخاب کنیم؟
ص. 835-833
عباس عباسی قهرمانلو
*
چکیده
(6404 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1904 دریافت)
درک مفهوم آلفای کرونباخ: ضرورتی برای انجام مطالعات پژوهشی اصیل
ص. 832-831
مرتضی عرب زوزنی
*
،
سهیل حسنیپور
،
ولیالله بایگی
چکیده
(27970 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6016 دریافت)
سکوت مدرن؛ محصول تلفیق فناوری و فلسفه سنتی تعلیم و تربیت
ص. 830-829
رضا بهنام فر
*
چکیده
(5314 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2168 دریافت)
ضرورت ایجاد پایگاه استنادی جهت مقالات پزشکی در کشور
ص. 828-827
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(4341 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1501 دریافت)
نقش سبک تدریس ترجیحی و جنسیت دانشجویان بر پیشبینی درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 826-817
فهمیه صیامی
،
محمد اکبری بورنگ
*
،
محسن آیتی
،
محمدعلی رستمینژاد
چکیده
(5913 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2499 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(324 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(320 دریافت)
میزان رضایت کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی از کیفیت یادگیری مبتنی بر وب در زمینه آموزش رفتارهای پیشگیریکننده از عفونت ویروس هپاتیت
ص. 816-806
محمد حسین دلشاد
*
،
علیرضا حیدرنیا
،
شمس الدین نیکنامی
چکیده
(5189 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2005 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(233 دریافت)
رابطه ساده و چندگانه خودکارآمدی، اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان
ص. 805-796
افضل اکبری بلوط بنگان
*
چکیده
(6838 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4642 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(367 دریافت)
دیدگاه دانشآموختگان رشته کارشناسی مهندسی بهداشت محیط در مورد میزان انطباق سرفصلهای دوره با نیازهای شغلی آنان دراستان چهارمحال و بختیاری
ص. 795-787
عبدالمجید فدایی
*
،
مهین غفاری
،
مسعود امیری
،
کبری شاکری
چکیده
(6332 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1697 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(283 دریافت)
ویژگیهای فردی مؤثر بر ایجاد و توسعه خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (ارائه الگوی تحلیل مسیر)
ص. 786-777
محمد حسن صیف
*
،
عباس ثابت مهارلوئی
چکیده
(5506 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2181 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(286 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(296 دریافت)
مقایسه شیوه آموزشی فردی و همتا بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نارسایی قلب
ص. 776-767
رضا برزو
*
،
زهرا بیات
،
محسن صلواتی
،
علیرضا سلطانیان
،
شهرام همایونفر
چکیده
(7947 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3004 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]
(371 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]
(359 دریافت)
رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان پرستاری
ص. 766-758
حمید عبدی
*
،
محمد رضا نیلی
چکیده
(4857 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1812 دریافت)
|
پرسشنامه تجربه دوره آموزشی [DOC]
(268 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه عمل فكورانه [DOC]
(1119 دریافت)
مقایسه عادتهای مطالعه دانشجویان کتابداری دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 757-751
محمدرضا هاشمیان
*
،
علیرضا هاشمیان
چکیده
(7189 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2768 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]
(333 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]
(314 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS