مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
پنجشنبه 1 آبان 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 14، شماره 9 - ( 9-1393 )
چگونه عنوان صحیح برای مقاله انتخاب کنیم؟
ص. 835-833
عباس عباسی قهرمانلو
*
چکیده
(6655 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2035 دریافت)
درک مفهوم آلفای کرونباخ: ضرورتی برای انجام مطالعات پژوهشی اصیل
ص. 832-831
مرتضی عرب زوزنی
*
،
سهیل حسنیپور
،
ولیالله بایگی
چکیده
(28407 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6175 دریافت)
سکوت مدرن؛ محصول تلفیق فناوری و فلسفه سنتی تعلیم و تربیت
ص. 830-829
رضا بهنام فر
*
چکیده
(5557 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2468 دریافت)
ضرورت ایجاد پایگاه استنادی جهت مقالات پزشکی در کشور
ص. 828-827
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(4566 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1628 دریافت)
نقش سبک تدریس ترجیحی و جنسیت دانشجویان بر پیشبینی درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 826-817
فهمیه صیامی
،
محمد اکبری بورنگ
*
،
محسن آیتی
،
محمدعلی رستمینژاد
چکیده
(6274 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2772 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(363 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(356 دریافت)
میزان رضایت کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی از کیفیت یادگیری مبتنی بر وب در زمینه آموزش رفتارهای پیشگیریکننده از عفونت ویروس هپاتیت
ص. 816-806
محمد حسین دلشاد
*
،
علیرضا حیدرنیا
،
شمس الدین نیکنامی
چکیده
(5579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2278 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(273 دریافت)
رابطه ساده و چندگانه خودکارآمدی، اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان
ص. 805-796
افضل اکبری بلوط بنگان
*
چکیده
(7314 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4892 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(404 دریافت)
دیدگاه دانشآموختگان رشته کارشناسی مهندسی بهداشت محیط در مورد میزان انطباق سرفصلهای دوره با نیازهای شغلی آنان دراستان چهارمحال و بختیاری
ص. 795-787
عبدالمجید فدایی
*
،
مهین غفاری
،
مسعود امیری
،
کبری شاکری
چکیده
(6708 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1841 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(319 دریافت)
ویژگیهای فردی مؤثر بر ایجاد و توسعه خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (ارائه الگوی تحلیل مسیر)
ص. 786-777
محمد حسن صیف
*
،
عباس ثابت مهارلوئی
چکیده
(5977 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2456 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(334 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(334 دریافت)
مقایسه شیوه آموزشی فردی و همتا بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نارسایی قلب
ص. 776-767
رضا برزو
*
،
زهرا بیات
،
محسن صلواتی
،
علیرضا سلطانیان
،
شهرام همایونفر
چکیده
(8360 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3264 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]
(411 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]
(401 دریافت)
رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان پرستاری
ص. 766-758
حمید عبدی
*
،
محمد رضا نیلی
چکیده
(5242 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1977 دریافت)
|
پرسشنامه تجربه دوره آموزشی [DOC]
(309 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه عمل فكورانه [DOC]
(1151 دریافت)
مقایسه عادتهای مطالعه دانشجویان کتابداری دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 757-751
محمدرضا هاشمیان
*
،
علیرضا هاشمیان
چکیده
(7614 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2910 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]
(377 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]
(344 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS