[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
فرایند داوری و انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 11 - ( 11-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML نظرات دندانپزشکان در مورد برنامه آموزش مداوم ص. 806-897
[English Abstract] شهلا کاکوئی، فاطمه السادات سجادی، مینا شهابی نژاد، سینا کاکوئی
چکیده (6761 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1435 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (314 دریافت)
XML پیش‌بینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبک‌های شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 919-907
[English Abstract] محمدرضا آهنچیان، سمیه بهمن آبادی، فاطمه ارفع بلوچی
چکیده (7672 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1981 دریافت)     |   پرسشنامه خودتنظیمی [DOCX]  (610 دریافت)
XML ارتباط بیمار محوری در برنامه درسی پنهان با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی ص. 930-920
[English Abstract] مهناز جلال وندی، محمدرضا سهرابی، اختر جمالی، علی تقی پورظهیر
چکیده (7789 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1606 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (383 دریافت)
XML اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 941-931
[English Abstract] اعظم نوری فروتقه، شهرام یزدانی، مهنوش فروغی، سید احمد رئیس السادات، یداله محرابی، مرتضی صافی، فتحیه مرتضوی، شهلا رودپیما
چکیده (7803 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1640 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (346 دریافت)
XML روانسنجی “مقیاس حس خودکارآمدی مدرس” ص. 949-942
[English Abstract] عزیز شمسی، فریده یغمایی، فرید زایری
چکیده (6980 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2171 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (408 دریافت)
XML اثربخشی لاگ‌بوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی ص. 959-950
[English Abstract] زهرا موفقی، علی شعیبی، علی بهاری، محمد خواجه دلویی
چکیده (7324 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1834 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (307 دریافت)
XML تأثیر آموزش بر آگاهی مددجویان HCVمثبت از بیماری هپاتیت C ص. 968-960
[English Abstract] عبداله رضایی دهاقانی، حبیب‌اله حسینی، مهین بندری، بهروز عطایی، فاطمه عبدی
چکیده (6025 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1397 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [DOCX]  (337 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]  (358 دریافت)
XML تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان ص. 978-969
[English Abstract] شکوفه جودت، طیبه خزاعی، غلامرضا شریف‌زاده، طاهره خزاعی
چکیده (7995 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1734 دریافت)     |   پرسنامه مطالعه [DOC]  (372 دریافت)
XML نقش برخی از عوامل زمینه‌ای در آشنایی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 988-979
[English Abstract] نیکو یمانی، کبری صالحی، نیر سادات مصطفوی، مهسا شکور
چکیده (5599 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1633 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (787 دریافت)
XML یادگیری و یاددهی تأملی: مطالعه مروری ص. 998-989
[English Abstract] فریبا حقانی، سهیلا جعفری میانایی، مریم احسانی
چکیده (8587 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2961 دریافت)  
XML راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای ص. 1000-999
[English Abstract] علیرضا ایرج پور، موسی علوی
چکیده (7980 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (11307 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4343