نقش برخی از عوامل زمینهای در آشنایی و بهکارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیمگیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان
اثربخشی لاگبوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی
اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
، شهرام یزدانی
، مهنوش فروغی
، سید احمد رئیس السادات*
، یداله محرابی
، مرتضی صافی
، فتحیه مرتضوی
، شهلا رودپیما
پیشبینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبکهای شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد