مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
دوشنبه 15 بهمن 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 13، شماره 11 - ( 11-1392 )
راهاندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاریهای بین حرفهای
ص. 1000-999
علیرضا ایرج پور
*
،
موسی علوی
چکیده
(8999 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11638 دریافت)
یادگیری و یاددهی تأملی: مطالعه مروری
ص. 998-989
فریبا حقانی
،
سهیلا جعفری میانایی
*
،
مریم احسانی
چکیده
(10233 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4107 دریافت)
نقش برخی از عوامل زمینهای در آشنایی و بهکارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 988-979
نیکو یمانی
،
کبری صالحی
،
نیر سادات مصطفوی
،
مهسا شکور
*
چکیده
(6695 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1918 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(829 دریافت)
تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیمگیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان
ص. 978-969
شکوفه جودت
،
طیبه خزاعی
*
،
غلامرضا شریفزاده
،
طاهره خزاعی
چکیده
(9189 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2173 دریافت)
|
پرسنامه مطالعه [DOC]
(426 دریافت)
تأثیر آموزش بر آگاهی مددجویان HCVمثبت از بیماری هپاتیت C
ص. 968-960
عبداله رضایی دهاقانی
،
حبیباله حسینی
*
،
مهین بندری
،
بهروز عطایی
،
فاطمه عبدی
چکیده
(6828 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2052 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه 1 [DOCX]
(377 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]
(393 دریافت)
اثربخشی لاگبوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی
ص. 959-950
زهرا موفقی
*
،
علی شعیبی
،
علی بهاری
،
محمد خواجه دلویی
چکیده
(8476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2330 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(351 دریافت)
روانسنجی “مقیاس حس خودکارآمدی مدرس”
ص. 949-942
عزیز شمسی
*
،
فریده یغمایی
،
فرید زایری
چکیده
(7977 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2591 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(445 دریافت)
اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 941-931
اعظم نوری فروتقه
،
شهرام یزدانی
،
مهنوش فروغی
،
سید احمد رئیس السادات
*
،
یداله محرابی
،
مرتضی صافی
،
فتحیه مرتضوی
،
شهلا رودپیما
چکیده
(8957 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1982 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [PDF]
(386 دریافت)
ارتباط بیمار محوری در برنامه درسی پنهان با مهارتهای ارتباطی دانشجویان پزشکی
ص. 930-920
مهناز جلال وندی
*
،
محمدرضا سهرابی
،
اختر جمالی
،
علی تقی پورظهیر
چکیده
(8847 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2311 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(435 دریافت)
پیشبینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبکهای شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 919-907
محمدرضا آهنچیان
*
،
سمیه بهمن آبادی
،
فاطمه ارفع بلوچی
چکیده
(8626 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2338 دریافت)
|
پرسشنامه خودتنظیمی [DOCX]
(647 دریافت)
نظرات دندانپزشکان در مورد برنامه آموزش مداوم
ص. 806-897
شهلا کاکوئی
،
فاطمه السادات سجادی
،
مینا شهابی نژاد
،
سینا کاکوئی
*
چکیده
(7661 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1817 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(347 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS