نقد مقاله: کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفهای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانشآموختگان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
مقایسه دیدگاه دانشجویان محقق و غیر محقق در مورد موانع انجام فعالیتهای پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، و ارائه استراتژیهای مناسب در مدیریت تحقیقات دانشجویی
مقایسه تأثیر بهکارگیری روشهای ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری:یک مطالعه تجربی تصادفی شده