You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در خصوص ترتیب مطالب دروس زبان پیشدانشگاهی و عمومی محمد رضا مزین، سید سعید مظلومی
*، محسن عسگرشاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رویکردی به مشارکت مراکز داخلی و بین المللی در زمینه پژوهش های بهداشت و درمان: اشاره به برخی نکات اخلاقی محسن رضا حیدری
*، وحید حق پناه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی گناباد فاطمه هادی زاده طلاساز
*، محبوبه فیروزی، نازنین شماعیان رضوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه ارزشیابی عملکرد آموزشی اساتید جراحی توسط دستیاران با خودارزیابی اساتید وحید گوهریان
*، زهرا کفعمی، نیکو یمانی، نوید امیدی فر، منصور صفایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شکاف کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: دیدگاه دانشجویان از وضعیت موجود و مطلوب علی کبریایی
*، مسعود رودباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر یک برنامه مدون آموزش خودمراقبتی بر کیفیت زندگی بیماران دارای ضربان ساز دایم محسن شهریاری
*، فرشته جلالوندی، حجت اله یوسفی، خسرو توکل، حمید صانعی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش برنامه مراقبتی طراحی شده بر عملکرد مادران در مراقبت از شیرخواران مبتلا به پنومونی منیر رمضانی، فضل اله احمدی
*، سیما کرمانشاهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مشکلات آموزش بالینی کارآموزی در عرصه از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی یزد حمیده دهقانی، خدیجه دهقانی
*، حسین فلاح زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
نقش دروس علوم پایه در پرورش شایستگی های دانش آموختگان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ایران زینب بیابانگردی
*، سیدکامران سلطانی عربشاهی، ابوالقاسم امینی، ربابه شکرآبی، منصوره یادآورنیک روش
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش مهارت های بالینی مورد نیاز حین زایمان بر میزان صلاحیت بالینی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ابوالقاسم امینی
*، سوسن حسن زاده سلماسی، عبدالرضا شقاقی، ناصر صفایی، کامران صداقت
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتقای کیفیت و اعتبار برگزاری آزمونها در جلسات امتحانی مجید فلاحتی
*، زهرا محمد زاده، محمدحسن انتظاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue