مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مبتنی بر شایستگی و آموزش سنتی در یادگیری فعال مهارتهای شناختی و بالینی دانشجویان پرستاری کارورز بخش ICU
، سکینه محمدعلیزاده چرندابی
، مهرانگیز ابراهیمی ممقانی
، محمد اصغری جعفرآبادی
، فاطمه امیدی*
تأثیر دوره کارآموزی روانپزشکی بر اولویتهای انتخاب رشته تخصصی و احترام به تخصصهای بالینی در دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز
مهارتهای ارتباط غیرکلامی اساتید راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکدههای بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
تأثیر آموزش چهره به چهره بر اساس مدل اعتقاد سلامت بر آگاهی و نگرش بیماران ترخیص شده دچار انفارکتوس میوکارد در مورد عوامل خطرساز بیماری