مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 22 -
اثر پیگمالیون
ص. 361-360
DOI: 10.48305/22.1
پریسا سلامت
*
چکیده
(481 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
مروری بر سایهواری در آموزش علوم پزشکی
ص. 359-348
DOI: 10.48305/22.2
سمانه سرگزی
،
اطهر امید
*
چکیده
(476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(206 دریافت)
مرور روایتی
ص. 347-347
DOI: 10.48305/22.3
مینو یغمایی
*
چکیده
(511 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(217 دریافت)
سنجش اثربخشی یادگیری الکترونیکی همزمان و ناهمزمان بر عملکرد تحصیلی
ص. 346-339
DOI: 10.48305/22.4
محمد زارع
*
،
محمد رضا نیلی
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
محمد عسکری
چکیده
(450 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
معرفی اتاق فرار به عنوان یک شیوه ارزشیابی بالینی
ص. 338-337
DOI: 10.48305/22.5
نجمه قیامی کشتگر
*
،
فرشته قلجایی
چکیده
(649 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(338 دریافت)
پیادهسازی آموزش مبتنی بر بازی در آموزش دستیاری طب اورژانس
ص. 336-327
DOI: 10.48305/22.6
مهراد عقیلی
،
الناز وحیدی
*
،
محمدرضا پورمشیر
چکیده
(482 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(202 دریافت)
تابآوری دانشجویی
ص. 326-325
DOI: 10.48305/22.7
مریم مدرس
*
چکیده
(467 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(197 دریافت)
وضعیت اشتیاق به تحصیل در دستیاران رشتههای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 324-316
DOI: 10.48305/22.8
کیهان گلشنی
،
فاطمه پیشگو
*
،
بابک معصومی
چکیده
(448 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
مدیریت کلاسهای بزرگ : چالش اساتید دانشگاههای علوم پزشکی
ص. 315-314
DOI: 10.48305/22.9
فرشته عراقیان مجرد
،
معصومه باقری نسامی
*
چکیده
(623 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(202 دریافت)
اثربخشی مشاوره شناختی اجتماعی لنت و براون بر مؤلفههای ادراک خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان
ص. 313-305
DOI: 10.48305/22.10
آیت سهرابی
،
علی مهداد
*
،
احمد صادقی
،
اصغر آقایی
چکیده
(479 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(243 دریافت)
اقدامات آموزشی مؤثر بر بهبود یادگیری مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب تربیتی: یک مطالعه مروری
ص. 304-294
DOI: 10.48305/22.11
شکوه شفایی
،
فریبا حقانی
*
،
محمود تلخابی
،
محمدحسین یارمحمدیان
چکیده
(629 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(215 دریافت)
همبستگی آزمون صلاحیت بالینی با سایر آزمونهای دوره پزشکی عمومی
ص. 293-286
DOI: 10.48305/22.12
محمدرسول ظهورسلیمانی
،
اطهر امید
*
،
امید یقینی
چکیده
(719 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(209 دریافت)
شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 285-271
DOI: 10.48305/22.13
سعید شریفی رهنمو
،
فرهاد سراجی
*
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(603 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(347 دریافت)
فراپژوهش
ص. 270-270
DOI: 10.48305/22.14
علیرضا منجمی
*
چکیده
(393 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
همبستگی بین بازخورد در آموزش بالینی و خود پنداره حرفهای در دانشجویان پرستاری
ص. 269-261
DOI: 10.48305/22.15
شراره ضیغمی محمدی
*
،
سوسن ابگینه اسفندیاری
چکیده
(564 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(334 دریافت)
علوم انسانی پزشکی
ص. 260-259
DOI: 10.48305/22.16
علیرضا منجمی
*
چکیده
(440 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
تأثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنینشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ص. 258-256
DOI: 10.48305/22.17
یوسف محمدی
*
چکیده
(421 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(181 دریافت)
تأثیر تدریس مسألهمحور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبکهای حل مسألهی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 255-248
DOI: 10.48305/22.18
شیلا سلیمانی
*
،
خدیجه علی آبادی
،
اسماعیل زارعی زوارکی
،
علی دلاور
چکیده
(657 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(276 دریافت)
شیوهنامه نظارت بر درمانگاههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 247-244
DOI: 10.48305/22.19
اطهر امید
،
رویا ملاباشی
*
چکیده
(490 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(350 دریافت)
ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -19 از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
ص. 243-242
DOI: 10.48305/22.20
سارا محمدی
*
چکیده
(518 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(229 دریافت)
بازخورد
ص. 241-240
DOI: 10.48305/22.21
فریبا جعفری
*
چکیده
(720 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(315 دریافت)
طراحی ساختار و فرایند اعتباربخشی برنامههای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ص. 239-231
DOI: 10.48305/22.22
فریبا جوکار
،
مریم آویژگان
،
طاهره چنگیز
،
نیکو یمانی
*
چکیده
(539 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
مرور متون
ص. 230-229
DOI: 10.48305/22.23
مینو یغمایی
*
چکیده
(412 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(196 دریافت)
مرور انتقادی
ص. 228-228
DOI: 10.48305/22.24
مینو یغمایی
*
چکیده
(462 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
فناوری بلاک چین، نقش و کاربردهای آن در سیستم آموزشی
ص. 227-226
DOI: 10.48305/22.26
محمد حیدری
*
،
علی بهمنش
چکیده
(947 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(325 دریافت)
آموزش اخلاق با شیوهی روایتگری برای دانشجویان علوم پزشکی
ص. 225-223
DOI: 10.48305/22.26
قدرت الله مومنی
*
چکیده
(812 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(214 دریافت)
مروری بر الگوهای نگارش مشارکت نویسندگان در مقالات پژوهشی و ارائه الگوی کاربردی: طیف رنگی مشارکت
ص. 222-208
DOI: 10.48305/22.27
سیده وجیهه کاظمیان
،
مجید خادم رضاییان
*
چکیده
(765 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(239 دریافت)
|
فایل ضمیمه [XLSX]
(43 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پرستاری نسبت به کاربرد لاگبوک در بخشهای بالینی
ص. 207-199
DOI: 10.48305/22.28
زهرا حمیدی
،
میترا مهدویان
*
،
رویا جاجوندیان
،
سمیرا بشیریان
چکیده
(626 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(291 دریافت)
ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 198-190
DOI: 10.48305/22.29
الهه سادات ضیایی
*
،
نیکو یمانی
،
محمد رضا صبری
،
مرجان منصوریان
چکیده
(689 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(258 دریافت)
ارتباط رسالت و رضایت شغلی با کیفیت تدریس اعضای هیأتعلمی در زمان آموزشهای مجازی اپیدمی کرونا
ص. 189-181
DOI: 10.48305/22.30
فریبا اسدی
،
سعید دشتی
،
آزاده اراسته
*
چکیده
(612 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(216 دریافت)
طراحی الگو جهت تبیین نقش دانشگاه در توسعه تعهد حرفهای دانشجویان پرستاری
ص. 180-171
DOI: 10.48305/22.31
ماندانا آرش
،
نادرقلی قورچیان
*
،
پریوش جعفری
،
اختر جمالی
چکیده
(921 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(356 دریافت)
عدم صداقت علمی در یادگیری الکترونیکی تهدیدی برای شرافت نظام آموزش پزشکی در دوران همهگیری کووید 19
ص. 170-158
DOI: 10.48305/22.32
اسماعیل جعفری
*
چکیده
(867 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(401 دریافت)
معرفی ابزارهای نگارش گزارش مطالعات کیفی در آموزش علوم پزشکی
ص. 157-156
DOI: 10.48305/22.33
فاطمه ابراهیم پور
*
،
محبوبه خباز مافی نژاد
چکیده
(1575 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(470 دریافت)
نگاهی متفاوت به داوری مقالات توسط همتایان
ص. 155-154
DOI: 10.48305/22.34
زینب ابراهیم پور موزیرجی
،
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(850 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(239 دریافت)
دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -19
ص. 153-144
DOI: 10.48305/22.36
احمد علیخانی
،
حمیده عباسپور کاسگری
،
ارمغان کاظمی نژاد
،
میثم رضاپور
،
هاجر کاکویی
،
لیلا سپاهی
،
معصومه عبدی تالارپشتی
*
چکیده
(877 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(318 دریافت)
واژهنامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشتهای Multidisciplinary میانرشتهایInterdisciplinary ، حوزه Field
ص. 143-142
DOI: 10.48305/22.36
مینو یغمایی
،
علیرضا منجمی
*
چکیده
(880 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(573 دریافت)
دوره کوتاه مدت "آشنایی با پژوهش" برای دانشجویان جدیدالورود پزشکی: اشتراک یک تجربه
ص. 141-140
DOI: 10.48305/22.37
امیر رضا زندی
*
،
سعیده بحرانی
،
یوسف قیصری
چکیده
(858 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(217 دریافت)
میزان رضایت و کیفیت آزمونهای آنلاین از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین
ص. 139-133
DOI: 10.48305/22.38
فاطمه سفیدی
،
سمیه رجبی زاده میرک آباد
*
،
یوسف انحاری
،
معصومه رمضانی
چکیده
(1184 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(427 دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در تدوین برنامه دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
ص. 132-120
DOI: 10.48305/22.39
عیسی رضایی
،
میترا ذوالفقاری
،
منیژه هوشمندجا
*
چکیده
(1618 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(602 دریافت)
یادگیری و رضایتمندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوهی آموزش سنتی و ترکیبی
ص. 119-110
DOI: 10.48305/22.40
حسین اکبری اقدم
،
آرش نجیمی
،
حامد زندی اصفهانی
*
چکیده
(1261 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(391 دریافت)
تأثیر مهارتآموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
ص. 109-98
DOI: 10.48305/22.41
سحر خانپور
،
علی اصغر شجاعی
*
،
سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده
(1008 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(316 دریافت)
ارزیابی توانایی علمی متقاضیان جذب هیأتعلمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 97-89
DOI: 10.48305/22.42
نصراله علیمحمدی
*
،
مریم توکلی
،
مریم نصیریان
چکیده
(1150 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(335 دریافت)
چالشها و راهکارهای آموزش در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری ایران: یک مرور یکپارچه
ص. 88-74
DOI: 10.48305/22.43
محمد حسام شریفی پور
،
سید مصطفی محسنی زاده
،
صمد کارخاه
،
محمد جواد غضنفری
،
شقایق اسماعیلی
،
امیر امامی زیدی
*
چکیده
(1650 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(624 دریافت)
مقایسه استدلال اخلاقی پرستاران بخشهای مراقبت ویژه و دانشجویان پرستاری در برخورد با معضلات اخلاقی
ص. 73-65
DOI: 10.48305/22.44
زهرا یساقی
،
اکرم ثناگو
،
ناصر بهنام پور
،
حسین نصیری
،
غلامرضا روشندل
،
لیلا جویباری
*
چکیده
(6338 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(647 دریافت)
استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همهگیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
ص. 64-54
DOI: 10.48305/22.45
مریم عرب فیروزجائی
،
الیاس کارگر ابرقوئی
،
فرحناز کمالی
*
چکیده
(1208 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(379 دریافت)
واژه نامه توصیفی : همدلی
ص. 53-53
DOI: 10.48305/22.46
مینو یغمایی
*
چکیده
(1717 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(463 دریافت)
واژه نامه توصیفی : نظریه
ص. 52-51
DOI: 10.48305/22.47
علیرضا منجمی
*
چکیده
(1178 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(314 دریافت)
واژه نامه توصیفی: آموزش پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه راهنماهای AMEE GUIDES
ص. 50-49
DOI: 10.48305/22.48
مینو یغمایی
*
چکیده
(1461 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(536 دریافت)
واژه نامه توصیفی: انجمن آموزش پزشکی اروپا
ص. 48-48
DOI: 10.48305/22.49
مینو یغمایی
*
چکیده
(1246 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(322 دریافت)
ارائه الگوی ریسک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
ص. 47-35
DOI: 10.48305/22.50
حسین حیدری
*
،
وحید خاشعی
،
عطاءاله پورعباسی
،
نادر مظلومی
،
سعید صحت
چکیده
(1609 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(528 دریافت)
مقایسه شایستگی فرهنگی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دوره عمومی و تخصص
ص. 34-27
DOI: 10.48305/22.51
شهریار اولادی
،
هاجر شکرچی زاده
*
چکیده
(1867 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(472 دریافت)
معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری
ص. 26-25
DOI: 10.48305/22.52
اکرم ثناگو
،
لیلا جویباری
،
زینب ابراهیم پور موزیرجی
*
چکیده
(1350 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(457 دریافت)
ارزیابی وضعیت یادگیری از طریق تلفن همراه در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 24-16
DOI: 10.48305/22.53
مریم کوپایی
،
شهربانو حیدری
،
صدیقه السادات هاشمی کمانگر
*
چکیده
(2154 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(746 دریافت)
مروری برآموزش بالینی ایمنی بیمار و پیشگیری از خطا در دانشجویان مامایی
ص. 15-1
DOI: 10.48305/22.54
لیلا اسدی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(2370 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(786 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS