مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 23 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
جلد 15 -
نقد مقاله:راهکارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی
ص. 285-281
فرشته عراقیان مجرد
،
حمید صالحینیا
،
لیلا جویباری
*
،
اکرم ثناگو
چکیده
(7176 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2949 دریافت)
اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده
ص. 280-277
سید علیرضا جوادی نیا
*
چکیده
(5469 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2509 دریافت)
تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافتشناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 276-269
روشنک ابوترابی
،
بتول هاشمی بنی
،
مرضیه عسکری مقدم
*
،
عباس قاری علویجه
چکیده
(5839 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1902 دریافت)
مشکلات شایع در رفرنسنویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی
ص. 268-266
حبیباله رضایی
*
،
آزاده داوریپور
چکیده
(16304 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4176 دریافت)
رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟
ص. 265-263
رضا بهنامفر
*
،
اعظم راستی
چکیده
(30894 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5878 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال
ص. 262-251
مریم خاندان
*
،
عصمت نوحی
،
سکینه سبزواری
چکیده
(5943 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2593 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(353 دریافت)
رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران
ص. 250-240
محمد حسین عباس نژاد
،
علی مهداد
*
،
محمد اسدپور
چکیده
(5627 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2704 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(304 دریافت)
راهکارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأتعلمی دانشکده پزشکی مشهد
ص. 239-227
حسین کریمی مونقی
،
فیروزه مجیدی
*
،
عباس مکارم
،
علی عمادزاده
،
علی شعیبی
چکیده
(6859 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2822 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(350 دریافت)
نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی
ص. 226-215
علی اکبر عجم
*
چکیده
(5637 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2584 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(346 دریافت)
آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیتهای بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 214-205
علی عمادزاده
،
سمیه علیزاده
*
،
حسین کریمی مونقی
،
لیدا جراحی
چکیده
(5132 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1826 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(259 دریافت)
فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس
ص. 204-192
حبیب اله رضایی
،
فریبا حقانی
*
چکیده
(14982 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(29402 دریافت)
ارزیابی یک درس در دو نوع ورودی دولتی و خودگردان
ص. 191-189
مهدی نعمت بخش
*
چکیده
(4801 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2052 دریافت)
نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری
ص. 188-181
علیرضا یوسفی
،
سعید ولی
*
چکیده
(4701 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2467 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(236 دریافت)
رضایتمندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (Log Book)
ص. 180-170
مرضیه اسدی لاری
،
زینب مشفقی
*
،
سیده مرضیه شهپری
،
فردوس محمد علیان
چکیده
(6399 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3476 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(397 دریافت)
نقش تعللورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
ص. 169-160
مسلم عباسی
،
شهریار درگاهی
،
ذبیح پیرانی
*
،
فرزانه بنیادی
چکیده
(12757 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5052 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(652 دریافت)
راهکارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی
ص. 159-146
حشمت اله حیدری
،
شهین رئوفی
،
عزیز کامران
*
چکیده
(5175 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4149 دریافت)
تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی
ص. 145-134
حسین صمدی میارکلائی
*
،
حمزه صمدی میارکلایی
،
حسنعلی آقاجانی
چکیده
(5553 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2566 دریافت)
|
پرسشنامه تحقیق [DOC]
(304 دریافت)
نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظاممند
ص. 133-129
مرتضی عرب زوزنی
*
چکیده
(8163 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3384 دریافت)
آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده
ص. 128-126
حسین کریمی مونقی
،
طیبه پورغزنین
*
چکیده
(6450 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3063 دریافت)
نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمونهای آماری در مطالعات مداخلهای
ص. 125-124
سلمان خزایی
،
عبدالله محمدیان هفشجانی
،
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(7723 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3139 دریافت)
نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارشدهی مطالعات مداخلهای
ص. 123-122
سلمان خزایی
،
عبدالله محمدیان هفشجانی
،
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(5291 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2408 دریافت)
عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ص. 121-111
احمد وهابی
*
،
سمیه رحمانی
،
شیوا رستمی
،
بشری وهابی
،
مبین حسینی
،
دائم روشنی
چکیده
(7660 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3778 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(440 دریافت)
ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی
ص. 110-98
سمیه محمدی
،
مریم تولیت
،
مصطفی روشن زاده
*
چکیده
(6653 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3022 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(476 دریافت)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی
ص. 97-89
میترا خوبی
،
مجید احمدی هدایت
*
،
نورالدین محمدی
،
سرور پرویزی
،
حمید حقانی
،
فاطمه ایزدی بیدانی
چکیده
(7337 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3503 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(514 دریافت)
ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان
ص. 88-79
زهرا تیموری جروکانی
،
وحید عشوریون
*
،
سارا مظفرپور
،
سلیمه سیروس
چکیده
(6546 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3007 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(314 دریافت)
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان
ص. 78-67
سجاد سعادت
*
،
فرهاد اصغری
،
رضوان السادات جزایری
چکیده
(15313 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9725 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(823 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS