[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 15 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابله‌ای و حمایت‌های اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان ص. 67-78
[English Abstract] سجاد سعادت* ، فرهاد اصغری، رضوان السادات جزایری
چکیده (5779 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3506 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (447 دریافت)
XML ارزشیابی تغییرات چیدمان دوره علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: دیدگاه دانشجویان ص. 79-88
[English Abstract] زهرا تیموری جروکانی، وحید عشوریون* ، سارا مظفرپور، سلیمه سیروس
چکیده (3000 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1154 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (168 دریافت)
XML مقایسه رضایت‌مندی دانشجویان کارشناسی پرستاری در دو روش آموزش از طریق لوح فشرده و آموزش سنتی ص. 89-97
[English Abstract] میترا خوبی، مجید احمدی هدایت* ، نورالدین محمدی، سرور پرویزی، حمید حقانی، فاطمه ایزدی بیدانی
چکیده (2898 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1496 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (239 دریافت)
XML ابزار ارزشیابی بالینی دانشجویان اتاق عمل: تدوین و سنجش روایی و پایایی ص. 98-110
[English Abstract] سمیه محمدی، مریم تولیت، مصطفی روشن زاده*
چکیده (2756 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1071 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (287 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر نمرات ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ص. 111-121
[English Abstract] احمد وهابی* ، سمیه رحمانی، شیوا رستمی، بشری وهابی، مبین حسینی، دائم روشنی
چکیده (3585 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2084 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (260 دریافت)
XML نکاتی جهت افزایش کیفیت گزارش‌دهی مطالعات مداخله‌ای ص. 122-123
[English Abstract] سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا*
چکیده (2329 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (825 دریافت)  
XML نقد مقاله: راهنمای استفاده از آزمون‌های آماری در مطالعات مداخله‌ای ص. 124-125
[English Abstract] سلمان خزایی، عبدالله محمدیان هفشجانی، حمید صالحی نیا*
چکیده (2797 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1071 دریافت)  
XML آموزش مبتنی بر سیستم در علوم پزشکی: ضروری اما فراموش شده ص. 126-128
[English Abstract] حسین کریمی مونقی، طیبه پورغزنین*
چکیده (2787 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1177 دریافت)  
XML نقد مقاله: مقایسه پیشرفت تحصیلی در تدریس به روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر مسأله در دانشجویان پزشکی: یک مرور نظام‌مند ص. 129-133
[English Abstract] مرتضی عرب زوزنی*
چکیده (2550 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (979 دریافت)  
XML تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی ص. 134-145
[English Abstract] حسین صمدی میارکلائی* ، حمزه صمدی میارکلایی، حسنعلی آقاجانی
چکیده (2260 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (869 دریافت)     |   پرسشنامه تحقیق [DOC]  (157 دریافت)
XML راه‌کارهای ارتقای طرح منتور شیپ: مطالعه کیفی ص. 146-159
حشمت اله حیدری، شهین رئوفی، عزیز کامران*
چکیده (1917 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1397 دریافت)  
XML نقش تعلل‌ورزی و خود تنظیمی انگیزشی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان ص. 160-169
[English Abstract] مسلم عباسی، شهریار درگاهی، ذبیح پیرانی* ، فرزانه بنیادی
چکیده (4859 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2193 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (355 دریافت)
XML رضایت‌مندی دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارت‌های بالینی (Log Book) ص. 170-180
[English Abstract] مرضیه اسدی لاری، زینب مشفقی* ، سیده مرضیه شهپری، فردوس محمد علیان
چکیده (2680 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (971 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (219 دریافت)
XML نیازهای آموزشی مسؤولین اجرایی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قوانین و مقررات اداری ص. 181-188
[English Abstract] علیرضا یوسفی، سعید ولی*
چکیده (1585 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (652 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (107 دریافت)
XML ارزیابی یک درس در دو نوع ورودی دولتی و خودگردان ص. 189-191
[English Abstract] مهدی نعمت بخش*
چکیده (1672 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (597 دریافت)  
XML فنون مدیریت کلاس: راهنمایی برای اداره کردن کلاس درس ص. 192-204
[English Abstract] حبیب اله رضایی، فریبا حقانی*
چکیده (4703 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5301 دریافت)  
XML آمادگی برای تغییر کارورزان پزشکی در زمینه خود ارزیابی صلاحیت‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 205-214
[English Abstract] علی عمادزاده، سمیه علیزاده* ، حسین کریمی مونقی، لیدا جراحی
چکیده (1636 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (792 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (121 دریافت)
XML نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی ص. 215-226
[English Abstract] علی اکبر عجم*
چکیده (2205 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (867 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (184 دریافت)
XML راه‌کارهای مناسب توانمندسازی اساتید پزشکی در حوزه آموزش از نظر اعضای هیأت‌علمی دانشکده پزشکی مشهد ص. 227-239
[English Abstract] حسین کریمی مونقی، فیروزه مجیدی* ، عباس مکارم، علی عمادزاده، علی شعیبی
چکیده (2290 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (917 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (161 دریافت)
XML رابطه ادراک عدالت از سیستم ارزیابی عملکرد با رفتار شهروندی و تعهد سازمانی پرستاران ص. 240-250
[English Abstract] محمد حسین عباس نژاد، علی مهداد* ، محمد اسدپور
چکیده (2129 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1058 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (156 دریافت)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی کرمان بر اساس مدل سروکوال ص. 251-262
[English Abstract] مریم خاندان* ، عصمت نوحی، سکینه سبزواری
چکیده (2167 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (882 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (191 دریافت)
XML رگرسیون خطی، نرمال بودن توزیع مقادیر خطا یا نرمال بودن توزیع متغیر وابسته؟ ص. 263-265
[English Abstract] رضا بهنام‌فر* ، اعظم راستی
چکیده (14125 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3080 دریافت)  
XML مشکلات شایع در رفرنس‌نویسی مقالات ارسال شده به مجله ایرانی آموزش پزشکی ص. 266-268
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی* ، آزاده داوری‌پور
چکیده (2383 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (769 دریافت)  
XML تأثیر ارزشیابی تکوینی بر میزان یادگیری دروس آناتومی و بافت‌شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 269-276
[English Abstract] روشنک ابوترابی، بتول هاشمی بنی، مرضیه عسکری مقدم* ، عباس قاری علویجه
چکیده (1989 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (815 دریافت)  
XML اهمیت ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان؛ ضرورتی فراموش شده ص. 277-280
[English Abstract] سید علیرضا جوادی نیا*
چکیده (2088 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (825 دریافت)  
XML نقد مقاله:راه‌کارهای ارتقای طرح منتورشیپ: مطالعه کیفی ص. 281-285
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد، حمید صالحی‌نیا، لیلا جویباری* ، اکرم ثناگو
چکیده (2439 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (956 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 104 queries by YEKTAWEB 3752