، شهناز پولادی
، فرحناز کمالی
، نسرین زحمتکشان
، کامران میرزایی
، شرافت اکابریان،
، سیامک یزدانپناه
، طیبه جمند
، طیبه غریبی
، رزیتا خرمرودی
تأثیر راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر مهارتهای تفکر انتقادی و آگاهی فراشناختی دانشجویان پرستاری
ارتباط بین مصاحبه و آزمون کتبی در پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای آموزش پزشکی و مدیریت توانبخشی
تناسب اهداف برنامههای آموزشی با نیازهای حرفهای: دیدگاه دانشآموختگان دانشکده پرستاری و مامایی خرّمآباد
تعیین عناوین و محتوای برنامههای آموزش مداوم پزشکان عمومی در پنج موضوع منتخب: تطبیق نظر صاحبنظران و گروه هدف؛ تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران
، ماندانا شیرازی*
، فرشید علاءالدینی
، حسن توفیقی
، عبدالکریم پژومند
، حسن صیرفی
، شاهین آخوندزاده
، محمدتقی طالبیان
، فخرالدین تقدسینژاد
، علیرضا احمدی
وضعیت محیط فیزیکی درمانگاههای آموزشی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: جزء جداییناپذیر فرایند یاددهی- یادگیری در درمانگاه
نظرات پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی همدان در مورد کاربردی بودن آموزشهای دوره کارشناسی پرستاری