You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پیشرفت تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شایسته صالحی *، فریبا طالقانی، پرستو افقری، محمد حسن مقدسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مزایا و موانع آموزش ترکیبی حضوری-مجازی درس هماتولوژی عملی از دیدگاه دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390
لیدا معنوی فر، جمشید جمالی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده‌های پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از رشته تحصیلی درسال 1390
ناصر بهنام‌پور، هاشم حشمتی *، سجاد رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش خودآزمایی پستان توسط هم‌سالان و کارکنان بهداشتی، بر آگاهی و موانع انجام آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مهدیه زنگی ابادی زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
سید علی رضا جوادی نیا، مرتضی عرفانیان، محمدرضا عابدینی، بیتا بیجاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان آگاهی و به‌کارگیری روش‌های تدریس در اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
منصور رضوی، غنی محمدی *، سهیلا دبیران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک‌های یادگیری غالب دانشجویان پرستاری و مامایی و ارتباط آن با کارکرد سبک‌های تفکر و پیشرفت تحصیلی
محمدرضا آهنچیان، اعظم محمدزاده قصر *، هوشنگ گراوند، سید علی اکبر حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین استانداردهای درمانگاه‌های آموزشی اطفال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
اطلس چعباوی زاده، علی رضا یوسفی *، طاهره چنگیز، بهزاد شمس
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط هوش معنوی با توانمندی تدریس در اعضای هیأت‌علمی دانشکده پزشکی
حسین کریمی مونقی، مریم اکبری لاکه *، عباس مکارم، حبیب ا... اسماعیلی، مهدی ابراهیمی، احمد عاشوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education