مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
چهارشنبه 4 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 12، شماره 11 - ( 11-1391 )
شبیه سازی در آموزش پرستاری
ص. 894-888
منصوره زاغری تفرشی
،
مریم رسولی
،
موسی سجادی
*
چکیده
(17104 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4749 دریافت)
طراحی ابزاری جهت ارزشیابی عملکرد عمومی دانشجویان پرستاری
ص. 887-877
مهرنوش پازارگادی
،
طاهره اشک تراب
،
حمید علوی مجد
،
شراره خسروی
*
چکیده
(14439 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4103 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(694 دریافت)
عادتهای مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ص. 876-866
مرضیه ترشیزی
*
،
سمانه وارسته
،
زهرا پوررضایی
،
رقیه فصیحی
چکیده
(18756 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4021 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(1303 دریافت)
تدوین استراتژیهای توسعه آموزش اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 865-854
پریسا ملک احمدی
*
،
پریناز پارسا
چکیده
(12990 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2445 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(548 دریافت)
سبکهای یادگیری و ارتباط آن با آمادگی برای یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
ص. 853-842
حسین جعفری ثانی
،
اعظم محمدزاده قصر
*
،
هوشنگ گراوند
،
سیدعلی اکبر حسینی
چکیده
(15476 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2946 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]
(696 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه2 [DOCX]
(650 دریافت)
میزان رعایت اصول یادگیری بزرگسالان در اجرای برنامههای آموزش مداوم و اثربخشی این برنامهها از دیدگاه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ص. 841-836
زهره حسین پور
،
فاطمه حشمتی نبوی
*
چکیده
(12110 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3416 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(1249 دریافت)
تأثیر تلفیق دو شیوه تدریس الگو محور و روایتگویی بر عملکرد اخلاقی حرفهای دانشجویان مامایی
ص. 835-826
هدی احمری طهران
،
زهرا عابدینی
*
،
احمد کچویی
،
عصمت جعفربگلو
،
مریم طبیبی
چکیده
(13596 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2778 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(533 دریافت)
اولویتبندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان: کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
ص. 825-817
مهدی رعدآبادی
،
جمیل صادقی فر
،
محمد کریم بهادری
،
حسین درگاهی
*
،
فائزه فروزان فر
،
پژمان حموزاده
،
شهنام صدیق معروفی
چکیده
(15043 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5338 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(830 دریافت)
دیدگاه اساتید علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی بابل پیرامون اجرای طرح ادغام در این دانشگاه
ص. 816-807
شیما سام
*
،
صدیقه علی نژاد
،
زهره رستگار
،
فضیلت تشکری
،
افشین خانی
،
محسن پورقاسم
چکیده
(13009 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2356 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(530 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS