تحقق اهداف آموزشی گروه ترمیمی از دیدگاه فارغالتحصیلان دوره عمومی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان(88-1383)
عوامل بازدارنده استفاده از دورههای الکترونیکی آموزش مداوم در مشمولین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مقایسهی یادگیری و انگیزش آموزش مداوم الکترونیکی جامعه پزشکی با استفاده از تلفیق الگوهای طراحی آموزشی و انگیزشی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناخت بر میزان آگاهیهای فراشناختی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
طراحی، اجرا و ارزیابی برنامه آموزش مهارتهای ارتباطی کارورزان با بیماران بر اساس الگوی سازمان بهداشت جهانی