[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML میزان یادگیری دانشجویان توان‌بخشی از درس نورولوژی در روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL)
زهرا جعفری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML چند بار انجام تزریق عضلانی و برقراری خط وریدی برای یادگیری لازم است؟ تدوین استاندارد بر اساس منحنی یادگیری
خیزران میری، جواد ملک زاده ، نیره داودی، سیدرضا مظلوم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی پزشکان عمومی داوطلب در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع
اطهر امید، نیکو یمانی ، کمال حیدری، طاهره مقدسی، عارفه موسوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان پرستاری در مورد حمایت و نظارت واقعی و مورد انتظار در محیط‌های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1390
وحید پاک پور ، صدیقه سلیمی، محمد مقصودی، سمیرا دودانگه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه رضایت از رشته تحصیلی با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک
زهره عنبری، حمیدرضا جمیلیان ، محمد رفیعی ، مهین قمی، زهرا مسلمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML گرایش به تفکر انتقادی و ارتباط آن با عزت‌نفس در دانشجویان پزشکی دوره پیش بالینی و بالینی
پروین عباسی، ویدا سپاهی ، احمد خشای، شیرین ایران فر، مهنوش تیماره
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سکینه محبی امین ، حسین جعفری ثانی، محمود سعیدی رضوانی، امیر امین یزدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن
موسی علوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله:مقایسه تأثیر به‌کارگیری روش‌های ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده
حمید صالحی نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقد مقاله: موانع انجام فعالیت‌های پژوهشی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
سید علیرضا جوادی‌نیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نکاتی در باب استفاده از روش تحلیل مسیر در پژوهش‌های حوزه آموزش علوم پزشکی نقدی بر مقاله: "ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر"
موسی علوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by