[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 14، شماره 9 - ( 9-1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه عادت‌های مطالعه دانشجویان کتابداری دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 751-757
[English Abstract] محمدرضا هاشمیان * ، علیرضا هاشمیان
چکیده (2684 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1418 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]  (202 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]  (195 دریافت)
XML رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان پرستاری ص. 758-766
[English Abstract] حمید عبدی* ، محمد رضا نیلی
چکیده (2176 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (978 دریافت)     |   پرسشنامه تجربه دوره آموزشی [DOC]  (164 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه عمل فكورانه [DOC]  (1017 دریافت)
XML مقایسه شیوه آموزشی فردی و همتا بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نارسایی قلب ص. 767-776
[English Abstract] رضا برزو* ، زهرا بیات، محسن صلواتی، علیرضا سلطانیان، شهرام همایونفر
چکیده (3907 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1433 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOCX]  (231 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]  (225 دریافت)
XML ویژگی‌های فردی مؤثر بر ایجاد و توسعه خلاقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز (ارائه الگوی تحلیل مسیر) ص. 777-786
[English Abstract] محمد حسن صیف* ، عباس ثابت مهارلوئی
چکیده (2485 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (970 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (176 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]  (180 دریافت)
XML دیدگاه دانش‌آموختگان رشته کارشناسی مهندسی بهداشت محیط در مورد میزان انطباق سرفصل‌های دوره با نیازهای شغلی آنان دراستان چهارمحال و بختیاری ص. 787-795
[English Abstract] عبدالمجید فدایی* ، مهین غفاری، مسعود امیری، کبری شاکری
چکیده (2945 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (915 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (175 دریافت)
XML رابطه ساده و چندگانه خودکارآمدی، اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ص. 796-805
[English Abstract] افضل اکبری بلوط بنگان*
چکیده (3379 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2776 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (218 دریافت)
XML میزان رضایت کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی از کیفیت یادگیری مبتنی بر وب در زمینه آموزش رفتارهای پیشگیری‌کننده از عفونت ویروس هپاتیت ص. 806-816
[English Abstract] محمد حسین دلشاد* ، علیرضا حیدرنیا، شمس الدین نیکنامی
چکیده (2466 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (726 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (125 دریافت)
XML نقش سبک تدریس ترجیحی و جنسیت دانشجویان بر پیش‌بینی درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 817-826
[English Abstract] فهمیه صیامی، محمد اکبری بورنگ* ، محسن آیتی، محمدعلی رستمی‌نژاد
چکیده (2522 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (923 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOC]  (168 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]  (159 دریافت)
XML ضرورت ایجاد پایگاه استنادی جهت مقالات پزشکی در کشور ص. 827-828
[English Abstract] حمید صالحی نیا*
چکیده (1962 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (829 دریافت)  
XML سکوت مدرن؛ محصول تلفیق فناوری و فلسفه سنتی تعلیم و تربیت ص. 829-830
[English Abstract] رضا بهنام فر*
چکیده (2159 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (878 دریافت)  
XML درک مفهوم آلفای کرونباخ: ضرورتی برای انجام مطالعات پژوهشی اصیل ص. 831-832
[English Abstract] مرتضی عرب زوزنی* ، سهیل حسنی‌پور، ولی‌الله بایگی
چکیده (12243 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2850 دریافت)  
XML چگونه عنوان صحیح برای مقاله انتخاب کنیم؟ ص. 833-835
[English Abstract] عباس عباسی قهرمانلو*
چکیده (3418 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1170 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 62 queries by YEKTAWEB 3752