رابطه بین میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی و بعدهای جو سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
، منیره یعقوبی
، جمیل صادقیفر*
، کورش سایه میری
، مریم علیزاده
، نیکو یمانی
، منیره محمد حسن نهال
، آزیتا رستمی
، مسعود یاسمی
مقایسه تأثیر نقشهکشی مفهومی بالینی و فرایند پرستاری در توسعه مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری
دیدگاه کارورزان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مراحل تصویب پایاننامه تا دفاع از پایاننامه در نیمه اول سال 1389
ارتباط نیمرخ روانشناختی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی با موفقیت تحصیلی آنها در دوره علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
، مریم خروشی
، حمیرا شامیر
، کبری حسین پور*
، فخریالسادات خلیفه سلطانی، امیناله توانگر
، جمیل صادقی فر*
، مریم علیزاده
، منیره یعقوبی
، منیره محمدحسن نهال
، نیکو یمانی
، علی دل پیشه
مطالعه مقایسهای انتظارات بیماران و پرستاران از خدمات پرستاری و مراقبتهای پزشکی در بیمارستان آموزشی الزهرا(س) شهر اصفهان
طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس الکترونیکی دروس بافتشناسی عملی و نظری، تجربهای نوین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
عوامل مؤثر در آموزش بالینی اثربخش از دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رابطه بین میزان کاربست مؤلفههای یادگیری سازمانی و ویژگیهای دموگرافیکی کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان-1390
ارزیابی مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در طی دو نیمسال تحصیلی متوالی: تفکر انتقادی حلقه مفقوده برنامههای درسی