مقایسه تأثیر آموزش به روش سخنرانی و استفاده از خودآموز بر دانش پزشکان عمومی شرکتکننده در دورههای آموزش مداوم نسبت به سندرم روده تحریکپذیر
، خاور آملایی
، منصور رضایی
، مسعود الفتیزاده
، احمد خشای
، مهتاب رستمی
، مهتاب عبدالمالکی
سخنرانی یا آموزش مبتنی بر حل مسأله: مقایسه دو روش آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و یادداری دانشجویان پرستاری در درس کودکان
دیدگاه دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و بهداشت خانواده دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره کارآموزی در عرصه
، پیمان سلامتی*
، الهام شاهقلی
، ملک تاج هنرمند
، فریبا نادری
، علیاکبر رهبری منش
، مهدی آلحسین
، پیمانه علیزاده طاهری
، سید محمد میراسکندری
، ناهید خسروشاهی
ارزیابی کیفیت برنامه آموزشی دوره پزشکی عمومی در دانشگاه بقیه الله(عج) بر اساس استانداردهای ملی و جهانی (WFME)
موانع و تسهیلکنندههای بکارگیری نتایج تحقیقات در بالین ازدیدگاه پرستاران شاغل در مراکز درمانی آبادان و خرمشهر
مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرآیند ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان مامایی