دوره 10، شماره 4 - ( 10-1389 )                   جلد 10 شماره 4 صفحات 514-512 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Shojaee F, Rafiee A, Masoumi N, Ebrahimi S M. Promotion assessment of nursing students’ group activities through self and peer assessment method.. Iranian Journal of Medical Education 2011; 10 (4) :512-514
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-1567-fa.html
شجاعی فاطمه، رفیعی ابوالحسن، معصومی نسرین، ابراهیمی سید میثم. بهبود روند ارزیابی فعالیت‌های گروهی دانشجویان پرستاری با استفاده از روش ارزیابی توسط خود و همتایان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1389; 10 (4) :512-514

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-1567-fa.html


، Shojaei_f2000@yahoo.com
چکیده:   (7569 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 119 kb]   (2204 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه علمی | موضوع مقاله: ساير موارد
دریافت: 1390/1/24 | پذیرش: 1390/5/15 | انتشار: 1389/10/25 | انتشار الکترونیک: 1389/10/25

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iranian Journal of Medical Education